تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرشماره #۱۴۲* دیگر فعالیتی در خصوص خدمات تامین اجتماعی ندارد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان این سازمان با شماره گیری کد دستوری #۱۴۲۰* می توانند از خدمات دفترچه درمان و سایر استفاده کنند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از تازه های حسابداری، با توجه به این مهم که سرشماره #۱۴۲* دیگر فعالیتی در خصوص خدمات تامین اجتماعی ندارد، بیمه شدگان و مخاطبان به منظور پرهیز از اشغال خطوط از شماره گیری آن پرهیز کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز ۱۴ اسفند ۹۹ در گفت وگو با ایرنا با اشاره به حذف صدور دفترچه‌های بیمه گفته بود: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، عدم پذیرش داروخانه‌ها و مراکز درمانی بدون دفترچه بیمه را در سامانه ۱۴۲۰ ثبت کند.

 

حذف دفترچه بیمه به عنوان یک طرح ملی باید مورد پذیرش همه مراکز بهداشت و درمان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد و بنابراین عدم پذیرش این بیماران بدون دفترچه در همه آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشت و درمان طرف قرارداد تامین اجتماعی تخلف بوده و در صورت گزارش بیمه‌شدگان، مرکز مورد نظر با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

 

چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند ماه در همه شعب و کارگزاری‌های سراسر کشور متوقف شد.

 

بنابر این، سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس همه مراکز درمانی طرف قرارداد است و پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک سازمان به نشانی ep.tamin.ir و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.

 

‌همچنین هر بیمه‌شده یا بازنشسته پیش از مراجعه به مراکز پزشکی می‌تواند استحقاق درمان خود را از طریق سامانه eservices.tamin.ir یا کد دستوری #۱۶۶۶* دریافت و در صورت عدم دسترسی به اینترنت، پزشکان و بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به کد دستوری #۱۴۲۰*۴* از استحقاق درمان مطلع شوند.

 

 

منبع خبر: تازه های حسابداری
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics