تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پاسخ بنیاد به اطلاعیه وزرای مالی گروه 20

وزرای مالی (FM) گروه 20 (G20) و روسای بانک مرکزی (CBG) با اشاره به بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF)، اطلاعیه ای منتشر کردند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از حسابرس، وزرای مالی (FM) گروه 20 (G20) و روسای بانک مرکزی (CBG) در پی نشست خود در 10 ژوئیه 2021 در ونیز ایتالیا ، با اشاره به بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF)، اطلاعیه ای منتشر کردند. 


در این اطلاعیه  آمده است: 


"ما بر اساس چارچوب کارگروه موارد افشای مالی مربوط به آب وهوا (TCFD) وابسته به هیئت ثبات مالی (FSB’s) مطابق با چارچوبهای نظارت داخلی، برای ترویج اجرای الزامهای افشای اطلاعات یا رهنمودها تلاش خواهیم کرد، با درنظر گرفتن شرایط حوزه های گزارشگری، با هدف توسعه یک استاندارد گزارشگری جهانی، زمینه را برای هماهنگی جهانی در آینده فراهم کنیم. برای این منظور، ما از برنامه فعالیت بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی برای توسعه یک مبنا برای یک استاندارد گزارشگری جهانی زیر راهبری قدرتمند و نظارت عمومی با تکیه بر چارچوب کارگروه موارد افشای مالی مربوط به آب و هوا و فعالیت استانداردگذاران پایداری، مشارکت آنها و مشاوره با دامنه گسترده تری از ذینفعان برای پرورش بهترین شیوه های جهانی استقبال می کنیم."
هیئتهای امنا در حال حاضر در حال رایزنی درباره تغییرهای پیشنهادی در قانون اساسی بنیاد هستند تا هیئت جدیدی را در ساختار راهبری بنیاد ایجاد کنند. مهلت برای ارسال نظرخواهی تا تاریخ 29 ژوئیه 2021 تعیین شده است.

 

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics