تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تشکیل پرونده تامین اجتماعی در قم الکترونیکی شد

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: تاکنون 10 هزار و 657 پرونده الکترونیک برای ورودی‌های جدید تامین اجتماعی در استان قم تشکیل شده است و در آینده کلیه‌ شعب با پرونده الکترونیک کار می‌کنند.

 

علی اصغر دادخواه صبح روز شنبه در حاشیه بازدید از شعبه دو تامین اجتماعی قم با اعلام این خبر افزود: سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر گامهای بزرگی در راستای تسهیل فرایند ارائه خدمت برداشته و ارائه 20 خدمت الکترونیک نیز یک نهضت بزرگ IT به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون پرونده کاغذی برای بیمه شدگان جدیدالورود نداریم، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 10 هزار و 657 پرونده الکترونیک برای ورودی‌های جدید تامین اجتماعی در استان قم تشکیل شده است و در آینده کلیه‌ شعب با پرونده الکترونیک کار می‌کنند.

 

دادخواه تصریح کرد: بیش از 3 میلیارد ریال در راستای آماده کردن زیرساختهای لازم برای الکترونیکی کردن ارائه خدمات در تامین اجتماعی استان هزینه شده است و تمام شعب 4گانه قم به سخت افزارهای موردنیاز تجهیز شده اند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اینکه سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاههای اجرایی خواسته بود زیر ساختهای لازم را جهت حذف دریافت کپی مدارک هویتی از شهروندان مهیا کنند گفت: شعب 4 گانه تامین اجتماعی قم از ابتدای مرداد امسال طرح حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی را عملیاتی کرده اند و هم اکنون با اسکن اصل مدارک و بهره برداری از پایگاه هویتی تجمیعی و سامانه استعلام سازمان ثبت احوال فرایند خدمت رسانی به مردم آسانتر شده است.

 

اکنون 753 هزار بیمه شده در استان قم از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند که 230 هزار نفر از آنها بیمه شده اصلی و حدود 43 هزار نفر نیز بازنشسته و مستمری بگیرهستند.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics