تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش 100 درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط پست بانک استان مرکزی

مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی این استان در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100درصد افزایش یافته است.

 

مجتبی باقری روز یکشنبه در گفت و گویی  افزود: 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری توسط پست بانک استان مرکزی به 290 نفر متقاضی واجد شرایط پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: سال گذشته با پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای 188 نفر اشتغال فراهم شد.
مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: تسهیلات اشتغالزایی در زمینه های تولیدی، کشاورزی، صنعت و خدمات و با نرخ 10 تا 18 درصد از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

 

باقری گفت: پست بانک به عنوان عاملیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل صندوق توسعه ملی برای روستاییان و عشایر انتخاب شده است واین تسهیلات تمام فعالیت های بخش روستایی را در برمی گیرد.

 

وی اظهار کرد: برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی صندوق توسعه ملی سقفی در نظر گرفته نشده است و متقاضیان با توجه به طرح توجیهی می تواند از این منابع بهره مند شوند.

 

مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: توسعه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از رویکردهای مهم این بانک در اعطای تسهیلات است و فعالان اقتصادی درعرصه های نرم افزاری و سخت افزاری می توانند نیازهای مالی خود را از طریق این بانک تامین کنند.

 

باقری افزود: در سال جاری 281 میلیارد ریال تسهیلات نیز برای خرید 50 دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری توسط پست بانک استان مرکزی به شهرداری اراک پرداخت شده است.

 

وی اظهار کرد: همچنین امسال 9 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 98 زوج مشمول پرداخت شده است.
مدیرشعب پست بانک استان مرکزی افزود: ایجاد و راه اندازی 10 باجه خدمات بانکی روستایی، دریافت بیش از 200 هزار فقره فیش های آب، برق، گاز و تلفن، پرداخت 717 هزار فقره یارانه به مبلغ 323 میلیارد ریال و نصب 30 دستگاه خودپرداز جدید در روستاهای استان از دیگر خدمات ارائه شده است.

10شعبه اصلی و 160 باجه نمایندگی پست بانک در استان مرکزی فعال است.

منبع خبر: شهرخبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics