تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیلات پرداختی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی ناچیز است

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل گفت: تاکنون میزان تسهیلات پرداختی بانک ها به واحد های تولیدی و صنعتی استان ناچیز بوده و لازم است بانک ها در بررسی پرونده های متقاضیان اهتمام جدی داشته باشند.

 

حامد عاملی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند و ضروری است بانک ها آن را به موقع پرداخت کنند.

 

وی اضافه کرد: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن فرد دیگری به جای وی معرفی شود.

 

وی گفت: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحد های تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.

 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل درباره پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی افزود: امسال 467 طرح به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد 63 طرح صنعتی و 93 طرح کشاورزی موفق به دریافت تسهیلات شده اند .

 

عاملی بیان کرد: در بخش صنعت یک هزار و 50 میلیارد ریال و در بخش کشاورزی یک هزار و 700 میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق تولید توسط بانک ها پرداخت شده است .

 

تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند، پارسال حدود 240 طرح و واحد تولیدی راکد استان با استفاده از تسهیلات دولتی فعال شدند.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics