تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

7 اپلیکیشن اختصاصی گوگل که گوشی شما را حرفه ای تر می کنند!

در این مطلب به معرفی هفت اپلیکیشن اختصاصی گوگل که شاید تاکنون کمتر نام آنها را شنیده باشید، می پردازیم. کاربران با این برنامه های اندرویدی می توانند به صورت حرفه ای تری از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

 

گوگل به عنوان بزرگترین شرکت فناوری دنیا همیشه در حال توسعه نرم افزارهای جدید در جهت بهبود زندگی کاربران است. در ادامه 7 اپلیکیشن اختصاصی گوگل که سر و شکل حرفه ای به گوشی هوشمندتان می دهد، معرفی شده است.

 

 

اپلیکیشن PhotoScan

تک تک عکس های شما مهم هستند و گوگل این را به خوبی می داند. برنامه فوتو اسکن «PhotoScan» گوگل بسیار منحصر به فرد است زیرا یکی از بهترین قابلیت هایی که دارد این است به راحتی می تواند عکس های قدیمی شما را اسکن می کند. کار با این اپلیکیشن اختصاصی گوگل بسیار راحت است به این صورت که به سادگی می توانید عکس را در کادر قرار دهید و اگر تصویر به درستی تنظیم نشده بود می توانید محل دقیق عکس را به صورت دستی مشخص کنید،  سپس از آن اسکن می گیرید. این برنامه از بازتاب هرگونه نور یا سایه روی عکس ها جلوگیری می کند. با این اپلیکیشن اختصاصی گوگل با خیال راحت می توانید با دوربین گوشی از یک عکس چاپی عکسبرداری کنید.

 

 

اپلیکیشن Google Trips

برنامه « Google Trips» به شما این امکان را می دهد  تا سفرهای خود را سازماندهی کنید. با این برنامه می توانید به راحتی اطلاعات ضروری درباره سفر خود یا مکان مورد نظر را کسب کنید. یکی دیگر از قابلیت های خوب این نرم افزار دسترسی آفلاین به اطلاعات است. به طوریکه تمام اطلاعات و ایمیل های دریافتی شما در هنگام آفلاین بودن در حافظه نرم افزار ذخیره می شوند و در صورت نیاز قابل دسترس خواهند بود.

 

در هر یک از سفرهای خود با این برنامه می توانید رستوران ها، هتل ها، پروازها و حتی جاذبه های توریستی منطقه ای که در آن قرار دارید را بررسی کنید.

 

 

اپلیکیشن Trusted Contacts

این اپلیکیشن اختصاصی گوگل برای کل اعضای خانواده مفید است. به عنوان مثال هنگامی که فرزندتان خانه را ترک می کند و می خواهید بدانید دقیقا کجاست و حالش خوب است ازاین نرم افزار می توانید استفاده کنید و موقعیت مکانی او را به خوبی تشخص دهید.

 

با انتخاب مخاطب مورد نظر خود پیغامی برای او ارسال می کنید و او اعلانی را دریافت می کند  که می تواند موقعیت مکانی شما را ببیند. این برنامه به گونه ای تنظیم شده که می توانید به طور دائم موقعیت خود را به اشتراک بگذارید یا فقط به درخواست هایی که از طرف مخاطبین برای شما ارسال می شود پاسخ دهید.

 

همچنین این امکان وجود دارد تا 24 بار به طور متوالی افراد را از موقعیت خود مطلع کنید و حتی می توانید این سرویس را قطع کنید. گفتنی است این برنامه هم اکنون برای دارندگان سیستم عامل آی او اس در دسترس است.

 

 

اپلیکیشن Science Journal

این برنامه پنهان گوگل که ممکن است اکثر کاربران از آن آگاهی نداشته باشند مخصوص افراد کنجکاو است که مدام در حال تحقیقات علمی هستند. به طور کلی برنامه مجله علمی گوگل برای ضبط مشاهدات و تجربیات شما از سرتاسر جهان است. طراحی این برنامه به گونه ای است که علاوه بر بزرگسالان کودکان و دانش آموزان هم می توانند از آن استفاده کنند.

 

این اپلیکیشن گوگل به نوعی مدیریت اطلاعات برای کارهای تحقیقاتی را آسان کرده که می توانید برنامه ای از یک تجربه جدید را باز و شروع به ضبط مشاهدات خود کنید. برای مثال می توانید یک برنامه سلامت برای خود درست کنید تا میزان دوندگی یا پیاده روی شما را در طول روز اندازه بگیرد و اطلاعات حاصل را در قالب نمودار یا جدول مقایسه کند.

 

 

اپلیکیشن Accessibility Scanner

این اپلیکیشن در نگاه اول ممکن است بی فایده باشد. اما اینطور نیست دسترسی اسکنر می تواند دیگر نرم افزارهای گوشی شما نقد و بررسی کند همچنین برای افرادی که مشکلات بینایی دارند نیز مفید است این افراد با کمک این اپلیکیشن می توانند دسترسی بیشتری به گوشی هوشمند خود داشته باشند تا بتوانند از برنامه های خود بهتر استفاده کنند.

 

شما می توانید با کمک دکمه اسکنی که بر روی صفحه نمایش اضافه شده است، برنامه ها را وارد کنید و یک ارزیابی برای هر کدام از آنها با پیشنهاداتی برای بهبود به توسعه دهندگان درخواست دهید.

 

اپلیکیشن Arts & Culture

بسیاری از مردم همیشه فرصت و شرایط این را ندارند که به کشورهای مختلف دنیا سفر و از دیدنی ها شهرها و کشورها به ویژه موزه ها بازدید کنند. پس حالا که چنین شرایطی را وجود ندارد و نمی توانید موزه ها و آثار تاریخی و هنری که در آنها نگه داری می شوند را ببینید بازهم نباید از دنیای هنر و عجایب بزرگ دنیا دور شوید. اپلیکیشن معروف گوگل که برای دسترسی به موزه های دنیاست «Arts & Culture» نام دارد اما ممکن است تاکنون چیزی در مورد آن نمی دانستید. این اپلیکیشن جالب به گونه ای طراحی شده که تمام موزه ها را در خود جای داده است و شما می توانید به راحتی به بازدید آنها بپردازید.

 

علاوه بر تاریخ یک کشور، این اپلیکیشن می تواند دسترسی به مورخان، کارشناسان تاریخی، نقاشی ها و مجسمه ها زیادی را از طریق ویدئو برای شما فراهم کند. همچنین عکس های پانورامیک شهرها و آثار هنری را می توانید با چشم غیرمسلح یا با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی رصد کنید.

 

 

اپلیکیشن Toontastic 3D

این نرم افزار گوگل جز سرگرم ترین اپلیکیشن ها محسوب می شود که با آن می توانید با استفاده از سناریوها و شخصیت های متنوع  داستان های متحرک یا انیمیشنی خلق کنید. این برنامه با کیفیتی بسیار بالایی طراحی شده به طوریکه هنگام ضبط صحنه ها می توانید شخصیت های را حرکت دهید و همزمان صدای خود را ضبط کنید و تصورات خود را به تصاویر سه بعدی تبدیل کنید و با افکت های جذاب و شگفت انگیز جذابیت خاصی به آنها بخشید و در نهایت آنها را به مجموعه انیمیشن های جالب تبدیل کنید.

 

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics