تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اچ تی سی از ترس پرچمداران سامسونگ، گوشی U12 خود را در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نمی کند!

به نظر می رسد تنها سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی کند. بر اساس آخرین گزارشات، پرچمدار اچ تی سی در این نمایشگاه معرفی نمی شود.

 

به نظر می رسد در نمایشگاه MWC 2018 تنها بتوانیم با پرچمداران جدید سامسونگ ملاقات کنیم. گزارشاتی که به تازگی منتشر شده اند به این موضوع اشاره دارند که بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند در این نمایشگاه از جدیدترین محصولات خود رونمایی نخواهند کرد. 

 

در گذشته گزارشی مبنی بر عدم معرفی پرچمدار هواوی در MWC 2018 منتشر شده بود (هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود). ال جی دیگر کمپانی خواهد بود که از محصول جدید خود در این نمایشگاه رونمایی نمی کند. حال گزارشات به عدم معرفی پرچمدار اچ تی سی در MWC 2018 اشاره می کنند. 

 

سامسونگ اخیرا دعوت نامه برگزاری مراسم خود در تاریخ 25 فوریه را ارسال کرده است (گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود). در این مراسم شاهد رونمایی از دو دستگاه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس خواهیم بود. 

 

در حالی که در ابتدا تصویر می شد شرکت ال جی از پرچمدار بعدی خود یعنی G7 در نمایشگاه MWC امسال رونمایی کند، به نظر می رسد ال جی قصد دارد از این محصول در ماه های آینده رونمایی کند. هواوی نیز به احتمال زیاد در اواخر مارس یا اوایل آوریل از P11 رونمایی خواهد کرد. 

 

 

گزارشی جدید به این موضوع اشاره دارد که از پرچمدار اچ تی سی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نخواهد شد. در حال حاضر اطلاعی از زمان معرفی پرچمدار آینده اچ تی سی در دسترس ما قرار ندارد.

 

برخی از گزارشات به معرفی پرچمدار جدید سونی در این نمایشگاه اشاره دارند، بنابراین شاید گلکسی S9 تنها پرچمدار حاضر در MWC 2018 نباشد. در حالی که شاید سونی از پرچمدار خود در این مراسم رونمایی کند، ولی هنوز دعوت نامه ای از سوی این شرکت ژاپنی ارسال نشده است. 

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics