تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آماده‌باش اورژانس بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی در پی لغزندگی معابر

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی تهران گفت: در حال حاضر تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه اداره ‌کل تامین اجتماعی استان تهران در پی بارش برف و به تبع آن لغزندگی معابر به صورت آماده ‌باش است.

 

به گزارش روز دوشنبه از سازمان تامین اجتماعی، بابک عدلی اظهار داشت: بیمارستان شهید دکتر معیری به عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه فوق تخصصی ارتوپدی بصورت آماده باش کامل به سر می برد .

 

وی اضافه کرد: اورژانس بیمارستان های اداره کل درمان استان تهران برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

 

وی با اشاره به یخ زدگی معابر عمومی در صبح روز دوشنبه در پی بارش اخیر تهران گفت : ٩ اورژانس بیمارستان‌های تابعه اداره کل درمان استان تهران به‌منظور حفظ سلامتی و ایمنی شهروندان تهرانی در حال آماده باش هستند.

 

عدلی با تاکید بر اینکه بیمارستان شهید دکتر معیری به عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه فوق تخصصی ارتوپدی این اداره کل بصورت آماده باش می باشد و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی شکستگی های ایجاد شده به این بیمارستان منتقل می‌شوند، یاد آور شد : کادر درمانی مراکز تابعه تامین اجتماعی تهران در سطح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سعی دارند تمام خدمات درمانی مورد نیاز را به بهترین وجه ممکن به بیمه شدگان و همچنین مراجعه کنندگان و بیماران نیازمند ارائه دهند .

 

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: مراکز بستری این مدیریت به صورت ٢٤ ساعته در حال ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران هستند .

 

سازمان تامین اجتماعی ٤٢ میلیون بیمه شده دارد که ١٨ نوع خدمت درمانی و بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه می دهد.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics