تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش 77 درصدی حق بیمه صادره بیمه ملت

میزان حق بیمه صادره شرکت بیمه ملت در 9 ماهه منتهی به 30 آذر 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 77 درصدی مواجه شده است.

 

شرکت بورسی بیمه ملت طبق آخرین گزارش بیمه مرکزی با دارا بودن نسبت توانگری 221 درصدی، برای ششمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت.

سود انباشته این شرکت که با نماد "ملت" در بازار اول بورس تهران فعال است، در 9 ماهه نخست سال جاری با افزایش 36 درصدی نسبت به پایان سال مالی گذشته به 420 میلیارد ریال رسیده است .

صورت های مالی بیمه ملت نشان می دهد که این شرکت در 9 ماهه منتهی به 30 آذر سال 96 بالغ بر 4 هزار و 190 میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده که نسبت به دوره مشابه در سال قبل بیش از 77 درصد رشد داشته است .

خسارت پرداختی شرکت در این دوره، یک هزار و 855 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل با کاهش 3 درصدی روبرو شده است .

بیشترین حق بیمه صادره در 9 ماهه نخست سال جاری با مبلغی بالغ بر یک هزار و 532 میلیارد ریال معادل 36 درصد به بیمه اجباری شخص ثالث تعلق داشته است و بیشترین سهم خسارت پرداختی نیز در این دوره به بیمه شخص ثالث با رقم 819 میلیارد ریال اختصاص داشت.

این گزارش می افزاید که شرکت بیمه ملت از معدود شرکتهایی است که در سال جاری، به بیمه گزاران و نمایندگانش بدهی نداشته و همانند دو سال گذشته این رقم را صفر نگه داشته است .

 بیمه ملت یکی از شرکت هایی است  که در حوزه کشتیرانی و صنایع دریایی فعالیت زیادی داشته است تاجایی که تنها شرکت بیمه حاضر در نمایشگاه بین المللی صنایع دریانوردی کیش بوده و این مساله می تواند در تعامل با شرکتهای خارجی بزرگ به سود شرکت بیمه ملت باشد. 

منبع خبر: اخبار پولی مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics