تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رقابت هواوی با اپل جدی تری می شود

انتشار یک تصویر جدید و ظاهرا لو رفته از Huawei p20 plus نشان می دهد ، این گوشی به لحاظ ظاهری مشابهت هایی با آیفون 10 خواهد داشت .

 

نگاهی به تصویر فاش شده از جدیدترین پرچمدار برند هواوی نشان می دهد ، قرار است با یک موبایل متفاوت اما آشنا رو به رو شویم .

 

 درواقع مشخصات این موبایل به ویژه در این تصویر جدید حکایت از این دارد که با وجود عدم حذف حاشیه‌ی بالای صفحه‎نمایش، در بالای نمایشگر بریدگی وجود دارد،  اما خبری از بریدگی در بالای پنل صفحه‌نمایش نیست. پیش‌تر اعلام شده بود پرچم‌داران ۲۰۱۸  سری «p» هواوی  با طراحی مشابه iphone 10   به بازار خواهند آمد . به همین دلیل ، مدل کوچک‌تر یعنی p20  نیز با بریدگی در بالای نمایشگر خود همراه شده است.

 

با توجه به این تصویر، احتمال می رود ، عضو جدید سری گوشی‌های «پی» هواوی به نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع OLED  مجهز خواهد شد که رزولوشن +WQHD دارد. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، ۱۸ به ۹ است. حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش باریک است و به همین جهت، امکان انتقال حسگر اثر انگشت به پنل جلوی گوشی وجود دارد.

 

افزون بر این ها پیش بینی می شود  دوربین اصلی پرچم‌داران جدید هواوی، از لنزهای ساخت لایکا استفاده کند؛ هنوز ترکیب سنسورها در این دوربین مشخص نشده است. به عبارت دیگر در این طراحی ، علاقه‌مندان به عکاسی سلفی فراموش نشده‌اند و به‌ نظر می‌رسد امکان ثبت عکس‌های سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با استفاده از پی ۲۰ وجود داشته باشد.

 

تراشه این گوشی از نوع تراشه کرین ۹۷۰ با هشت هسته پردازشی خواهد بود .به نظر می رسد هواوی تصمیمی برای رقابت با سامسونگ ندارد و همین موضوع باعث شده است از معرفی پرچم‌داران پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس در نمایشگاه MWC 2018 خودداری کند.

منبع خبر: انتخاب
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics