تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رکوردداری بورس ایران در میان سایر کشورها

در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس تهران با رشد ۰.۲ درصدی بیشترین بازدهی را داشت.

 

در هفته ای که گذشت حجم معاملات ۵۴۳۷ میلیون سهم و ارزش آن ۱۲۶۹۴ میلیارد ریال بوده است که به ترتیب  ۲۹ و ۲۸ درصد افزایش داشته است. ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در این مدت به عدد ۳۹۲۳۸۲۰ میلیارد ریال رسید که ۰.۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

بر این اساس در ۳۰ روز گذشته نیز صنعت «محصولات چوبی »  با بازدهی ۳۸.۶ درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت « ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی » با افت ۱۴.۷ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

 

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۹۸۳۰۰ واحد رسید که ۱۶۶ واحد افزایش داشته است.

 

همچنین از ابتدای امسال تا کنون شاخص کل بورس با ۲۷.۳ درصد افزایش به رقم ۹۸۳۰۰ واحد رسید و شاخص کل هم وزن هم با ۱۲ درصد افزایش عدد ۱۷۶۰۷ واحد را تجربه کرد.

 

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس تهران با رشد ۰.۲ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس هنگ کنگ با افت ۷.۸ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده اند.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics