تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آمریکا از هر طریقی برای ضربه‌زدن به بازار ارز استفاده می‌کند/ سرمایه‌گذاری روی قیمت دلار اساساً اشتباه است

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تا زمانی که به فکر کشور نباشیم و تلاش نکنیم تا مسیر صحیح اقتصادی طی شود مشکلات نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.

 

محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر کارشکنی کشورهایی، چون امریکا در بازار ارزی کشور اظهار داشت: این که دشمنان از هر راهی بخواهند ما را محدود کنند موضوعی است که همواره از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است و امروز با شیوه ای متفاوت‌تر آن را دنبال می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن از هر طریقی به دنبال تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی است افزود: در حال حاضر ایالات متحده با کارشکنی‌های خود در تلاش است تا مراوده‌های بانکی جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی محدود کند به نحوی که امروز اجازه برقراری ارتباط و اتصال نرم‌افزار‌های بانکی کشورمان به نرم افزار‌های بانک‌های سایر کشور‌ها را نمی دهد و مدام این کشور‌ها را برای ارتباط جمهوری اسلامی تهدید می‌کند.

 

کولیوند با بیان اینکه غربی ها برای ضربه زدن به بازار ارز کشورمان اجازه ورود ارز را نمی دهد،  تصریح کرد: در این میان بانک مرکزی تمهیداتی اندیشیده تا اجازه ندهد ارز به خارج از کشور برود ما نیز باید مسیری طی کنیم که درخواست کنندگان ارزی درخواست کنندگان واقعی این بازار باشند.

 

وی با اشاره به سرمایه گذاری برخی افراد در بازار ارز تاکید کرد: برخی از افراد همچون کسانی که وجوهشان را از موسسات مالی و اعتباری باز پس گرفته اند تحت تاثیر مشاوره‌های غلط پول خود را به ارز تبدیل کرده و در خانه هایشان نگه داری می‌کنند که این رویه صددرصد اشتباه است.

 

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که به فکر کشور نباشیم و تلاش نکنیم تا مسیر صحیح اقتصادی طی شود مشکلات نیز به قوت خود باقی خواهد ماند چرا که دشمنی غربی‌ها همواره علیه جمهوری اسلامی وجود دارد این ما هستیم که باید فضا را در داخل مدیریت کنیم.

 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics