تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیش‌بینی رشد فروش بیمه ایران تا پایان امسال

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران امروز دوشنبه 18 بهمن درنشستی خبری ضمن تشریح عملکرد بیمه ایران درحادثه پلاسکو ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به واگذاری پرتفوهای زیان ده در سالی که گذشت تصریح کرد با این وجود فروش بیمه نامه های بیمه ایران در ۱۱ ماه گذشته رشد داشته است و پیش‌بینی می شود تا پایان سال ۹۶ رشد فروش بیمه نامه ها استمرار یابد.

 

محسن پورکیانی در نشستی صمیمانه با خبرنگاران گفت: در ۱۸ ماهه اخیر دوران سختی از نظر مالی داشتیم ولی نهایت تلاش خود را کردیم تا شرکت با شرایط موجود آسیبی نبیند.

 

 وی مجموع بدهی ها و زیان انباشته بیمه ایران را حاصل عملکرد ١٢ تا ١٥ سال گذشته دانست و گفت: این رقم از سالیان گذشته به بیمه ایران ارث رسیده ولی تلاش کرده ایم تا شرکت از نظر نقدینگی با مشکل روبرو نشود، براساس تحقیقی که داشتیم، در صورتی که افزایش سرمایه ندهیم مدت زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا زیان انباشته شرکت مستهلک شود.

 

 رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه آموزش و پرورش به بیمه ایران بدهی ندارد، طلب بیمه ایران از بنیاد شهید را بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: یکی از برنامه های ما در سال جاری حذف پرتفوهای زیان ده و جبران آن از طریق جذب پرتفوهای سودده بود. بر همین اساس در شهریور ماه امسال پرتفوی بنیاد شهید را به بیمه دی واگذار کردیم.

 

 مدیرعامل بیمه ایران با رد شایعه بیمه نبودن هواپیمای آسمان که اخیرا سقوط کرد، گفت : این هواپیما به مبلغ ۳ میلیون دلار بیمه بدنه و بابت دیه هر سرنشین معادل ۲۱۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه ایران قرار داشت و مشکلی در پرداخت خسارت آن نداریم.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics