تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نسخه ۴.۸تلگرام منتشر شد

پیام رسان تلگرام با توجه به امکانات فوق العاده ای که در اختیار کاربران قرار میدهد روز به روز محبوب تر و به امکانات آن اضافه میشود.

اپلیکیشن تلگرام شب گذشته بروزرسانی جدیدی منتشر کرده است که به واسطه آن قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه شده است. مهم‌ترین خصوصیت تلگرام در این به‌روزرسانی (نسخه ۴.۸ برای iOSو نسخه ۴.۸.۵ برای اندروید) جستجوی آسان تر استیکرهاست از دیگر تغییراتی که این نسخه داشته است میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

- کشف استیکر‌های جدید: یک ایموجی تایپ کنید تا پیشنهاداتی از استیکر‌های پرکاربرد دریافت کنید. پیشنهادات مربوط به بسته‌های استیکری که از قبل دارید، جلوتر نمایش داده می‌شود.

- جستجو برای استیکر‌ها:  پنل استیکر‌ها را به بالا ببرید و از کادر جستجوی جدید برای مرور استیکر‌هایتان  و پیدا کردن استیکرهای جدید استفاده کنید.

-ارسال چند عکس: چندین عکس پی در پی گرفته و ارسال کنید.

-حالت شب خودکار: بعد از تاریکی هوا یا درشرایط کم‌نور، رابط کاربری را به صورت خودکار به پوسته تاریک تغییر دهید.

-ابزارک ورود با تلگرام: با استفاده از اکانت خود، وارد سایت‌ها و سرویس‌های دیگر شوید.

-همچنین می‌توانید فرمت متنها را در پانویس فایل‌های رسانه‌ای اصلاح کنید؛ در محیط‌های عمومی، تک تک پیام‌ها را گزارش کنید و از بهینه شدن مصرف باتری لذت ببرید.

با توجه به قابلیت های ذکر شده بهتراست در صورتی که تلگرام خود را به نسخه جدید بروزرسانی نکرده اید سریعا نسبت به بروزرسانی تلگرام خود به این نسخه اقدام کنید.علاوه بر این لازم به یادآوری است که تلگرام اکنون به آمار ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کرده است !

منبع خبر: اقتصادانلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics