تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موز به کیلویی ۶ هزار تومان رسید

حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران، در خصوص قیمت میوه در بازار پس از تعطیلات نوروز اظهار کرد: بازار در تعطیلات با کمبود تقاضا مواجه بود که همین امر باعث کمبود عرضه هم شد و ماشین‌های حمل بار هم در تعطیلات به سر می‌بردند. وی افزود: قیمت میوه‌ها تغییر ملموسی نداشته اما موز یک بار دیگر به قیمت ۶ هزار تومان رسید و افزایش قیمت داشت.

 

صابری در رابطه با خبر قیمت ۲۲۰ هزار تومانی گوجه سبز نوبرانه خاطر نشان کرد: قیمت گوجه سبز در حال حاضر در میادین میوه و تره بار هرکیلو ۳۰ هزار تومان است و قیمت اعلام شده صحیح نیست. وی افزود: میوه‌های وارداتی موز، آناناس و نارگیل در بازار موجود است اما از فصل انبه گذشته و در بازار وجود ندارد. دو میوه وارداتی جدید، منگوستین و پاپایا هنوز وارد میدان میوه و تره‌بار نشده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران تشریح کرد: هیچ نوع پرتقالی در ایام عید از هیچ کشوری وارد ایران نشده است و میوه‌هایی که به نام مصری یا چینی به فروش می‌رسد همه داخلی هستند و این تغییر نام تخلف محسوب می‌شود. وی گفت: ما تا خرداد ماه پرتقال در انبارها داریم و به خاطر تغییر آب و هوا عرضه نوبرانه‌ها هم جلو افتاده است و به بازار وارد می‌شود.

منبع خبر: تجارت نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics