تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیمه پردازی اختیاری دارندگان کارت پایان خدمت

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: دارندگان کارت پایان خدمت سربازی می توانند برای بیمه پردازی اختیاری در شعب این سازمان اقدام کنند تا بیمه پرداز تامین اجتماعی شوند.

 

از اعلام روز سه شنبه سازمان تامین اجتماعی، با توجه به قانون اصلاح تبصره ماده ١٤ قانون کار و قانون استفساریه آن، مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون تامین اجتماعی به عنوان سابقه خدمتی پذیرفته می شود و دارندگان کارت پایان خدمت که متقاضی بیمه اختیاری هستند می توانند نسبت به ادامه بیمه پردازی خود اقدام کنند.

 

این سازمان اعلام کرد: بر این اساس متقاضیان ادامه بیمه به طور اختیاری در صورت تمایل می توانند با مراجعه به هریک از شعب تامین اجتماعی و ارائه کارت پایان خدمت، با احراز سایر شرایط مقرر نسبت به ارائه درخواست و انعقاد قرارداد بیمه اختیاری اقدام کنند.

 

براساس این گزارش، این افراد می توانند با پرداخت حق بیمه متعلقه تحت پوشش مقررات تامین اجتماعی قرار بگیرند و به تبع آن از تعهدات قانونی مربوطه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و خدمات درمانی بهره مند شوند.

 

سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد که 14 میلیون نفر از آنها بیمه شده اصلی که بیمه پردازی به این سازمان را دارند و حدود سه میلیون نفر آنها نیز مستمری بگیران و بازنشستگان هستند.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics