تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش قیمت‌ها در بازار بی‌رونق لوازم خانگی

محمد طحان‌پور درباره اعمال افزایش قیمت ۵ تا ۱۰ درصدی در بازار لوازم خانگی از ابتدای اردیبهشت ماه گفت: از بهمن ۹۶ شرکت‌ها و تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت محصولات خود بودند که با مخالفت سازمان حمایت و همچنین معاون اول رییس جکهور مواجه شدند که در نهایت بر اساس صدور بخشنامه‌ای مقرر شد با دستور معاون اول رئیس‌جمهور از اول اردیبهشت‌ماه تولیدکنندگان نسبت به افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی لوازم خانگی اقدام کنند.

 

 وی افزود: با توجه به افزایش حقوق و دستمزد کارگران و بالا رفتن هزینه‌های تامین مواد اولیه و نرخ ارز شرکت‌های تولیدکننده و همچنین واردکننده خواستار افزایش نرخ‌ها بودند که این افزایش از اول این ماه اعمال شده است.

وی تاکید کرد: هرشرکتی که اقدام به تولید و یا واردات محصولات باکیفیت کرده و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه دهد به حتم در این بازار راکد نیز می‌تواند موفق باشد و به مسیر خود ادامه دهد همچنین واحدهای فروش نیز مشمول این موضوع می‌شوند و باید بدانند به روز بودن و فروش محصولات باکیفیت رمز ادامه حضور آنها در بازار است.

وی توضیح داد: معمولا در تابستان میزان فروش کولر و وسایل برودتی افزایش می‌یابد و در زمستان نیز لوازم گرمازا و ماشین لباسشویی در رونق بازار موثر هستند.

طحان‌پور گفت: با توجه به نوسانات بازار اصلا نمی‌توان وضعیت بازار لوازم خانگی و میزان رونق و… را حتی در هفته آینده پیش‌بینی کرد.

منبع خبر: تجارت نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics