تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونق به بازار مسکن بر می‌گردد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:باافزایش تسهیلات خرید مسکن به 200 میلیون تومان شاهد رونق بدون جهش قیمت ها در این بازار خواهیم بود.



به گزارش افکارنیوز، ابوالفضل موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بازار مسکن در حال خروج از رکود است، گفت: با متلاطم شدن بازارهای موازی مسکن از جمله ارز و سکه این بازار نیز تحت تاثیر قرار گرفته و دچار نوسان شده است.

 

وی  افزود: خوشبختانه با تدابیر به موقع دولت به زودی شاهد تثبیت قیمت‌ها در این بازار و رونق در بخش مسکن خواهیم بود. عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و وزارت راه و شهرسازی به دنبال رونق بازار مسکن هستند گفت: وزارت راه و شهرسازی پیگیر افزایش میزان تسهیلات خرید مسکن به 200 میلیون تومان است اما هنوز شورای پول و اعتبار با پرداخت آن موافقت نکرده است.

 

موسوی اظهار کرد: به طور قطع با افزایش میزان تسهیلات خرید مسکن این بازار از رکود خارج می‌شود و قیمت‌ها نیز متناسب با نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریعتر شورای پول و اعتبار با افزایش میزان تسهیلات و نیز کاهش بیشتر نرخ سود آن موافقت کند.

 

منبع خبر: افکار نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics