تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خودروی جدید پژو 208 سفارش ایکاپ، به ایران خودرو آمد

تصویری از محوطه ایران خودرو منتشر شده که در آن خودروهای 208 و 301 دیده می شوند. پژو 208 قبلی که در نمایشگاه‌های خودرو کشورمان حاضر ...

تصویر

ی از محوطه ایران خودرو منتشر شده که در آن خودروهای 208 و 301 دیده می شوند. پژو 208 قبلی که در نمایشگاه‌های خودرو کشورمان حاضر می‌شد، نسخه 2 در اسپرت توربو بود که 207 اسب بخار قدرت داشت و قرار نبود وارد بازار ایران شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اسب‌بخار، همیشه سوال بود که چرا ایران خودرو، ۲۰۸ متناسب با تولید خود را به نمایشگاه ها نمی آورد. این تصویر نشان می دهد که ایران خودرو به تازگی یک دستگاه پژو ۲۰۸ سفید ۴ در به ایران آورده و احتمالا قرار است برای انجام برخی فرایندهای مهندسی و تست های جاده ای از آن استفاده کند. همان طور که در تصویر مشخص است، این خودرو فاقد سانروف و سقف شیشه های است. ولی با نگاه دقیق تر می توان فهمید که ۲۰۸ سفید، به رینگ های تراش خودرو، آینه های کرومی، سنسور نور، آینه کرومی و مانیتور مجهز است. همچنین برخی شنیده ها حاکی از آن است که موتور این خودرو از نوع ۱٫۶ لیتری ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۶۰ نیوتن متری است که توسط یک گیربکس چهار دنده اتوماتیک یا پنج دنده دستی قدرت را به چرخ های جلو می رساند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۱۰٫۴ ثانیه است و در نسخه های بهینه سازی شده ۱۲۰ اسب بخار، این عدد به ۹٫۹ ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت ۲۰۸ پنج در اتوماتیک ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت اعلام می شود و مصرف سوخت ترکیبی را ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت می کند. از ویژگی های این خودرو ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap است.

مدیرعامل ایران خودرو در نشست خبری سال ۹۴ اعلام کرد که مدل اتوماتیک ۲۰۸ قیمت ۶۸ میلیون تومان و نسخه دستی ۶۴ میلیون تومان قیمت دارد.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics