تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کارمزد کارت به کارت پول در بانک‌ها چقدر است؟ +جدول

مترین هزینه کارت به کارت به جابجایی مبالغ تا یک میلیون تومان اختصاص دارد، در این حالت هزینه ای برابر با ۵۰۰ تومان برای جابجایی پول در نظر گرفته می شود.کارمزد انتقال پول در بانک ها بین هزار تا سه هزار و سیصد تومان برای مشتریان هزینه دارد.

 

کارت به کارت امروز یکی از پرکاربردترین ابزارها برای انتقال پول میان شهروندان است، در حالی که در گذشته اغلب افراد برای انتقال پول به داخل شعب بانک ها مراجعه می کردند، امروزه عابربانک‌ها به جایگزینی برای شعب بزرگ تبدیل شده اند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 بر این اساس هزینه جابجایی پول از این طریق اما برای بسیاری از شهروندان محل سئوال است. بر این اساس کمترین هزینه کارت به کارت به جابجایی مبالغ تا یک میلیون تومان اختصاص دارد، در این حالت هزینه ای برابر با ۵۰۰ تومان برای جابجایی پول در نظر گرفته می شود.

 

 در عین حال بالاترین هزینه به کارت به کارت مبلغ ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان اختصاص دارد. هزینه کارت به کارت این مبلغ ۳۳ میلیون تومان است. بالاترین مبلغی که امکان جابجایی از طریق دلار را دارد برابر با ۱۵ میلیون تومان است.

 

جدول زیر نشان دهنده کارمزد مبلغ مورد انتقال از طریق کارت های بانکی است.

 

 

منبع خبر: دنیای اقتصاد
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سمانه سلطانی |   1398/05/06 22:40:32   |
0     0
با سلام. راه ساده تر برای محاسبه مبلغ کارت به کارت که عوام بتوانند آنرا یاد بگیرند به این ترتیب است که: به ازای 1 میلیون تومان اول 500 تومان کارمزد اخذ میشود و به ازای هر 1 میلیون تومانی که اضافه میشود 200 تومان به 500 تومان اول اضافه می شود. مثلا برای کارت به کارت کردن 5 میلیون تومان کارمزد به این ترتیب است: 1 میلیون تومان اول 500 کارمزد بعد ، 800=200*4 که با 500 جمع میشود 1300 تومان
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علی محمد پهلوان ایرانی |   1398/05/07 01:12:14   |
0     0
درابتدا هزینه ها غیرمتعارف است و سپس مبلغ انتقال از کارت به کارت محدود و اندک است
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعیده دهقان |   1398/05/16 20:06:47   |
0     0
مشتریان بانک‌ها برای دریافت خدمات کارت به کارت در شبکه بانکی بین 500 تا 3300 تومان کارمزد پرداخت می‌کنند. این نرخ از سال 1387 تغییر نکرده است.دریافت کارمزد از خدمات بانکی با وجود این‌که در تمام کشورهای دنیا مرسوم بوده و شبکه بانکی ارقام بالایی را از طریق خدمات بانکداری الکترونیک دریافت کرده و جزوی از درآمد آن محسوب می‌شود، اما در حوزه بانکداری ایران چندان در درآمدها‌ی بانک‌ها موثر نیست و به گفته مدیران بانک مرکزی 10 درصد هزینه بانک‌ها را هم پوشش نمی دهد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سعید میرجلیلی |   1398/05/22 10:45:25   |
0     0
آشنایی با جدید ترین روش های انتقال وجه اینترنتی سبب می شود که شما بسیار ساده تر تعاملات مالی خود را انجام دهید و همچنین به مقدار قابل توجهی در هزینه های پنهان خود صرفه جویی کنید.
امروزه برنامه های موبایلی متعددی ادعا می کنند که بابت انتقال وجه کارمزدی از شما دریافت نمی کنند. هرچند این موضوع می تواند در نگاه اول بسیار جذاب به نظر بیاید، ولی لازم است که این موضوع را با دقت بیشتری در نظر گرفت. چراکه اکثر این برنامه ها صرفاً بابت انتقال وجه داخل محیط خود از شما کارمزدی دریافت نمی کنند، ولی در نهایت هنگام تسفیه نهایی و انتقال وجه به حساب بانکی شما کارمزدی را کسر می کنند. در واقع ترفند مورد استفاده ی این شرکت ها صرفا تغییر پرداخت کننده ی کارمزد می باشد.این موضوع سبب می شود که در عمل به جای اینکه شخص انتقال دهنده کارمزد را پرداخت کند، شخص تحویل گیرنده مجبور به پرداخت کارمزد شود! این مساله ممکن است در موارد متعددی غیر مؤدبانه تلقی شود!
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics