تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با ساعت‌های هوشمند جدید گوگل آشنا شوید

شاید دلایل دلسردی کاربران نسبت به خرید ساعت هوشمند کارایی نسبتا پایین، وابستگی به اسمارت‌فون و قیمت فوق‌العاده بالای آن‌ها باشد. ساعت‌های جدید گوگل نیازی به گوشی هوشمند ندارند و از اپ‌استور اختصاصی بهره می‌برند که شاید شما را به خرید ساعت هوشمند متقاعد کند!

اکانت evleaks دست از شایعه‌پراکنی برنمی‌دارد و یکی از پرکارترین کاربران در زمینه افشای اخبار گجت‌هاست. چند روز پیش تصاویر نمایشگر اج میت 9 را افشا کرد و حالا نوبت به ساعت‌های هوشمند گوگل رسیده است. به نقل از اوان بلس، گوگل قصد دارد دو ساعت هوشمند اندرویدی معرفی کند که در ادامه شایعات پیرامون آن‌ها را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید این گجت‌ها اولین ساعت‌هایی هستند که به جدیدترین پلتفرم گوگل مخصوص گجت‌های پوشیدنی مجهز می‌شوند. تاریخ رونمایی از آن‌ها احتمالا به فاصله میان ژانویه تا مارس 2017 موکول می‌شود. پلتفرم جدید گوگل یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی برای ساعت‌ها به ارمغان می‌آورد، به علاوه سیستم پاسخ هوشمند یا Smart Reply که به تعامل بهتر ساعت با کاربر کمک شایانی می‌کند.

ساعت‌ها فعلا نام مشخصی ندارند و با کد‌های اره‌ماهی و کوسه‌ماهی شناخته می‌شوند! اره‌ماهی نمایشگر 42 میلی‌متری دارد که یک دکمه هم در کنار آن قرار گرفته است. این ساعت از بند‌هایی با جنس‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های نقره‌ای، تیتانیومی و رزگلد عرضه می‌شود.

همان‌طور که در تصویر پیداست، ساعت سمت چپ که کوسه‌ماهی نام دارد از نمایشگری به مراتب بزرگ‌تر بهره می‌برد و تعداد دکمه‌هایش به سه عدد افزایش پیدا می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش این است که از شبکه‌های LTE و اتصالات GPS داخلی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت‌ درون ساعت قرار دارد، پس گجت را به تنهایی و بدون نیاز به اسمارت‌فون نیز می‌توان حمل کرد که مزیت فوق‌العاده بزرگی است. شایعاتی درباره وجود سنسور ضربان قلب در کوسه‌ماهی نیز منتشر شده است که هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل از آن سخن گفت.

تصاویری که در بالا مشاهده می‌کنید رندرهای دو برادر هستند و در اولین نگاه طراحی ساده اما دلچسب گوگلی آن‌ها خودنمایی می‌کند. نظر شما درباره اره‌ماهی و کوسه‌ماهی چیست؟ آیا تاکنون ساعت هوشمند خریده‌اید؟ در غیر این صورت آیا ساعت‌های جدید گوگل می‌توانند شما را به خرید اسمارت‌واچ متقاعد کنند؟

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics