تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شاسی بلند جدید جک در راه بازار ایران

شرکت کرمان موتور در راستای توسعه فعالیت های خود تصمیم دارد محصول جدید جک S7 با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و با سیستم پاشش مستقیم را در پاییز امسال رونمایی کند.

 

شرکت کرمان موتور همزمان با روز ملی صنعت و معدن اعلام کرد که معرفی شاسی بلند جذاب جک اس7 به عنوان جدیدترین محصول جی.ای.سی در ایران براساس توسعه همکاری های JAC چین و کرمان موتور صورت خواهد گرفت.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کرمان موتور در سال جاری برای تولید 60 هزار خودرو سواری برنامه ریزی کرده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

 

محصولات جک پرقدرت و محبوب در بازار

خودروهای «جی4» شهریورماه تحویل و روانه بازار می شود

همچنین به دنبال پیش فروش خودروهای جک جی4 و استقبال مشتریان از این محصول تازه وارد جک، تحویل خودروهای جک جی4 پیش فروش شده طبق زمان بندی اعلام شده و از شهریورماه امسال به مشتریان تحویل داده می شود.

 

افزایش ظرفیت تولید شاسی بلند محبوب«جک اس5»

با توجه به استقبال بی نظیر مردم از محصول جک اس 5 و در نتیجه تکمیل ظرفیت فروش این شاسی بلند تا پایان سال، برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید محصول جک اس 5 در راستای سیاست های مشتری مداری و توجه به نیازهای بازار صورت خواهد گرفت.

 

 شرکت کرمان موتور در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال جاری بتوانیم همچون گذشته با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، هم در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و هم توسعه صنعتی کشور گام های هدفمند و استوار برداریم.

 

منبع خبر: اقتصاد آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics