تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دومین عرضه اولیه فرابورس در راه است

10 درصد سهام شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با سرمایه 40 میلیارد تومانی روز سه شنبه 19 تیرماه به شیوه ثبت سفارش در محدوده قیمتی 1480 ریال تا 1524 ریال و حداکثر سهام قابل خریداری برای هر کد حقیقی و حقوقی 800 سهم عرضه خواهد شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل ازاین شرکت با سرمایه اولیه 4 میلیون تومانی در سال 73 به ثبت رسیده و طی 8 مرحله افزایش سرمایه درحال حاضر دارای 40 میلیارد تومان سرمایه است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شرکت گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس با 51 درصد و بنیاد مستضعفان با 49 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند که شرکت گسترش کشاورزی نیز تابعه 100 درصدی بنیاد محسوب می‌شود.


شرکت مذکور با 185 نیروی انسانی و وسعتی معادل 2185 هکتار در شهرستان‌های نیشابور و تربت حیدریه واقع شده که با 2581 راس دام مولد و 2279 راس دام دوشا تولیدکننده انواع محصولات کشاورزی و دامپروری است.


موضوع فعالیت "زبینا"، انجام کلیه امور مرتبط با فعالیت‌های کشاورزی و زراعت، باغبانی، دامپروری، پرورش و نگهداری طیور، زنبور عسل و آبزیان حلال گوشت، بهره برداری از محصولات کشاورزی و باغبانی و سایر فراورده ها، تهیه، نگهداری، بسته بندی، فروش، صادرات و ... است که البته 77 درصد فعالیت به تولید شیر برمی گردد.


اهداف اصلی این شرکت دامپروری و کشاورزی، افزایش تولید شیر با کیفیت، تولید تلیسه با ظرفیت ژنتیکی بالا، افزایش سطح زیر کشت باغات (بخصوص باغات پسته)، ارتقای ضریب مکانیزاسیون و سطح فن آوری تولیدات دامی، برونسپاری خدمات تولید، عرضه محصولات باغی و زراعی ارگانیک و صادرات میوه است.


"زبینا" توسعه باغات پسته تا 300 هکتار را در برنامه دارد و از اهداف اتی آن می‌توان به رسیدن به تولید 110 تن شیر روزانه، تولید سالانه 2 هزار راس تلیسه، تولید سالانه 700 تن پسته خشک و تولید سالانه 18 هزار تن علوفه که بر افزایش درامد و سودآوری شرکت تاثیر گذار است، اشاره کرد.

 

منبع خبر: شما نیوز
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics