تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رفع ابهام از نحوه تخصیص ارزهای دولتی به واردکنندگان ضرورت دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:باید ابهامات در خصوص نحوه تخصیص، هزینه کرد ارزهای دولتی و توزیع اقلام وارداتی که با استفاده از ارزهای دولتی خردیداری شده اند، برطرف شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری خانه ملت،زهرا سعیدی مبارکه   با تاکید بر اینکه شفاف سازی در اقتصاد اصل بدیهی برای توسعه است، گفت:اینکه در شرایطی که دشمنان در حال جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران هستند برخی ها می خواهند به سودهای نجومی دست یابند غیرقابل پذیر است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:با وجود اینکه تلاطم های ارزی از سال گذشته آغاز شده است اما به دلیل ضعف در برنامه ریزی های اقتصادی برخی ها در این مدت  توانستند به سودهای غیرمنطقی و کلان دست یابند این در حالی است که اقتصاد بسیاری از خانوارها تضعیف شده است.  

 

نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم شورای اسلامی افزود:علاوه بر اینکه باید برنامه ریزی انجام شود تا در اقتصاد کشور، فضای رانتی وجود نداشته باشد باید با مفسدان اقتصادی و کسانی که به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه، شرایط رانتی را در اقتصاد بوجود آورده اند، برخورد قانونی شود.

 

گزارش جامع و کامل از نحوه پیش فروش سکه طلا به کمیسیون اقتصادی ارائه شود

سعیدی مبارکه در ادامه  تصریح کرد:هرچند از مسئولان اقتصادی کشور در خصوص وضعیت اقتصادی در کمیسیون اقتصادی گزارش اخذ شده اما تیم اقتصادی دولت باید گزارشی جامع و کامل تر از نحوه پیش فروش سکه و همچنین نحوه تخصیص ارز دولتی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کند.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:باید مسئولان و مردم با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و حرکت در جهت نیل به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی، با هرگونه فساد اقتصادی مقابله کنند همچنین ابهامات در خصوص نحوه  تخصیص و هزینه کرد ارزهای دولتی و توزیع اقلام وارداتی که با استفاده از ارزهای دولتی وارد کشور شده اند، برطرف شود.

منبع خبر: خبرگزاری خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics