تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کاهش ۵۰ درصدی سهم تسهیلات در خرید مسکن/بازار مسکن از دلالی تهی شود

عضو کمیسیون عمران مجلس، از کاهش سهم تسهیلات مسکن در قیمت نهایی آن انتقاد کرد و گفت: بازار مسکن باید از دلالی و واسطه گری تهی شود.

 

 

 

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش لحظه نگرمالی تیم متفکران به نقل از خبر گزاری تسنیم با انتقاد از بزرگ شدن حباب قیمتی در بخش مسکن، گفت: متاسفانه قیمت مسکن به اندازه ای درگیر حباب قیمتی شده که ارایه تسهیلات نیز کمکی به خانه دار شدن مردم نمی کند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سنوات قبل رقم تسهیلات مسکن بیش از 50 درصد سهم خرید خانه را پوشش می داد، افزود:   در حال حاضر رقم پوشش دهی تسهیلات مسکن در قیمت تمام شده آن،  نهایتا 30 درصد است. این رقم با حباب شکل گرفته همخوانی ندارد. 

 

دولت باید با جدیت به بازار مسکن ورود کرده و نسبت به ساماندهی آن اقدام کند

وی با تاکید بر اینکه دولت باید با جدیت به بازار مسکن ورود کرده و نسبت به ساماندهی آن اقدام کند، تصریح کرد: در شرایط فعلی افزایش رقم تسهیلات مسکن نیز اقدامی در راستای بهبود شرایط تلقی می شود.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دلالی و  بازار سیاه، مسکن را به آشفته بازار تبدیل کرده است، گفت: متاسفانه سود حاصل از معاملات ناشی از خرید و فروش ارز و سکه نقدینگی در جامعه را به این سمت هدایت  و از امور مولد دور کرده است.

 

رشد قیمت مسکن سر به فلک کشیده است

محمدیان با تاکید بر اینکه بازار مسکن باید از دلالی تهی شود، افزود: در ماه های اخیر رشد معاملات مسکن صفر بوده، اما رقم تورم در این حوزه سر به فلک کشیده است.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط فعلی و با بزرگ شدن حباب قیمت ها در بازار مسکن خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف باز هم سخت تر شده است، تصریح کرد: دولت باید با اتخاذ سیاست هایی بازار مسکن را به سمت ثبات قیمتی و شکستن تورم ناشی از دلال بازی هدایت کند.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics