تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه کشاورزی از اولویت‌های صندوق حمایت از سرمایه‎‌گذاری زیست‌فناوری

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های صندوق حمایت از سرمایه‎‌گذاری زیست‌فناوری، توسعه بخش کشاورزی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، مصطفی قانعی با اشاره به خدمات صندوق حمایت از سرمایه‎‌گذاری زیست‌فناوری، بیان کرد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این صندوق شامل حوزه کشاورزی، تجهیزات، دارو، نفت، واکسن، محیط زیست، آنتی بادی مونوکلونال، میکروآرنا، ویروس‌های انکولیتیک و پروبیوتیک می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: با توجه به اینکه توسعه کشاورزی در کشور یک ضرورت ملی است، صندوق حمایت از سرمایه‎‌گذاری زیست‌فناوری، یکی از اولویت‌های اصلی خود را توسعه این بخش در کشور قرار داده است.

 

به گفته قانعی، فعالیت این صندوق از سال 94 و با هدف تامین منابع مالی به منظور حمایت از کسب‌وکارهای فناورانه، تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه و مشارکت در پروژه‌های حوزه زیست‌فناوری و رفع موانع و مشکلات پیش روی شرکت‌ها در مسیر تجاری‌سازی و تولید محصولات زیستی و ارتقای سطح کشور در این حوزه راه‌اندازی شد.

 

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد: صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست‌فناوری یکی از بخش‌هایی است که در طرح شتابدهنده زیست فناوری پزشکی همکاری می‌کند و شرکت‌ها می‌توانند از خدمات این صندوق بهره ببرند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics