تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اپل در حال تدارک دوربین سه‌بعدی برای آیفون 8 است

با وجود اینکه زمان زیادی از ورود آیفون 7 به بازار نمی‌گذرد اما پیش‌بینی‌ها در مورد آیفون 8 شروع شده است. در جدیدترین خبر شنیده می‌شود که iPhone 8 به دوربین دوگانه سه‌بعدی مجهز خواهد شد.

به گزارش یک روزنامه انگلیسی زبان در کره جنوبی به نام The Korea Herald، اپل با همکاری ال‌جی قصد دارد آیفون ۸ را مجهز به دوربین سه‌بعدی کند. براساس این گزارش ماژول دوربین آیفون ۸ توسط دوربین دوگانه شرکت LG Innotek تامین خواهد شد.

منابع خبری نزدیک اعلام کرده‌اند که اپل در حال حاضر در حال تحقیق و بررسی چگونگی قرار دادن تکنولوژی سه‌بعدی روی دوربین دوگانه ساخت LG Innotek است. درحالیکه شرکت LG Innotek پیش از این به تکنولوژی دوربین سه‌بعدی دست پیدا کرده اما ظاهرا اپل قصد دارد تکنولوژی منحصربه‌فردی را روی ماژول‌های ساخت این شرکت پیاده‌سازی کند. 

اگر به‌یاد داشته باشید اپل در ماه آوریل سال جاری استارت‌اپ LinX را با قیمت ۲۰ میلیون دلار به مالکیت خود درآورد تا بتواند از مستندات این استارت‌آپ در زمینه تکنولوژی سه‌بعدی استفاده کند. LinX در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده بود و اضافه کردن عمق به عکس‌ها با تقسیم تصاویر دیجیتال در سه مرحله از جمله دستاوردهای آنها به‌شمار می‌رود. 

از آنجاییکه سال آینده دهمین سالگرد عرضه آیفون است شنیده می‌شد که اپل قصد دارد به این بهانه محصولی متفاوت و انقلابی را عرضه کند. استفاده از بدنه‌ای تمام شیشه‌ای با لبه‌های فلزی، صفحه نمایش OLED بدون لبه و همچنین بکارگیری فناوری شارژ بی‌سیم از جمله شایعاتی هستند که در مورد آیفون ۸ شنیده می‌شوند. حالا می‌توان دوربین سه‌بعدی را نیز به ویژگی‌های آن اضافه کرد. اگرچه هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها تا روز معرفی رسمی آن تایید یا تکذیب نمی‌شوند اما شنیدن همین شایعه‌ها هم کافیست تا هیجان روبه‌رو شدن با آیفون ۸ به اوج خود برسد.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics