تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شایعات جدید در مورد گلکسی اس ۸ سامسونگ

پس از اینکه نسل‌های قبلی پرچمدار سامسونگ دوربین جلوی معمولی داشتند حالا به نظر می‌رسد این شرکت نسل جدید گوشی پرچمدار خود را به دوربین جلو با فوکوس خودکار مجهز خواهد کرد.

شایعات جدید از گلکسی اس ۸ سامسونگ خبر می‌دهد دوربین جلوی گوشی پرچمدار سامسونگ به فوکوس خودکار مجهز است. به نظر می‌رسد وقت آن رسیده در دوربین جلوی پرچمدار جدید سامسونگ شاهد تغییراتی باشیم. نسل قبلی گوشی‌های قدرتمند سامسونگ (گلکسی اس 7، گلکسی اس 6 و نوت 5) همه دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت داشتند.

در گزارش به دست آمده جزئیاتی نیز در مورد دوربین آینده این گوشی فاش شده است. گفته شده در این دوربین سامسونگ از مکانیزم فوکوس کدگزاری شده استفاده می‌کند. در این نوع طراحی، فعال‌کننده فوکوس در بخش کناری لنز(به جای وسط آن) قرار گرفته است بنابراین می‌توان ماژول دوربینی با عمق کمتر داشت.

روش قدیمی طراحی اغلب زمانی به کار می‌رود که عمق اهمیت کمتری دارد و جای نگرانی درباره آن نیست. در دوربین پشت حتی اگر دوربین کمی بیرون آمده باشد قابل استفاده است اما برآمدگی دوربین جلو از صفحه نمایشگر اصلا خوشایند نیست.

در این گزارش حرفی از عدد مگاپیکسل دوربین زده نشده است و تنها به فوکوس خودکار گوشی اشاره شده است. به همین خاطر باید منتظر خبرهای بعدی و فاش شدن رزولوشن دوربین گوشی باشیم.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics