تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همکارتان پیشتان می آید و برای حل یک مسئله بحرانی نیاز به کمک شما دارد، ولی در حال حاضر شما درگیر ایده جدیدی درباره جذب مشتری جدید هستید، و مطمئنید که ایده تان، یک ایده فوق العاده درباره کمپین بازاریابی آنها است، اما به خاطر مسئله پیش آمده ممکن است موضوع فکریتان را فراموش کنید.

 

بیشتر اوقات اولویت بندی کارها بسیار دشوار است به خصوص وقتی که با سیل عظیمی از کارهای فوری روبه رو می شوید. اگر می خواهید زمان خود را بهتر مدیریت کنید ضروری است که چگونگی اولویت بندی وظایفتان را یاد بگیرید.

 

- عدم مدیریت عوامل حواس پرتی

آیا می دانید که اکثر ما روزانه بیش از 2 ساعت، زمان خود را به دلیل حواس پرتی از دست می دهیم؟ فکر کنید اگر می توانستید زمان را به عقب برگردانید چه کارهایی می توانستید انجام دهید.

 

ایمیل ها، چت ها، همکاران و یا تماس های تلفنی می توانند از عوامل حواس پرتی باشند. اینها ما را از مسیر رسین به موفقیت باز می دارند، مسیری که که اگر 100% توان و تمرکزمان را روی آن بگذاریم آسان تر و رضایت بخش تر است.

 

اگر می خواهید که کنترل امور روزانه خود رابه دست بگیرید و کار خود را به خوبی انجام دهید، بسیار مهم است که بدانید چگونه عوامل حواس پرتی خود را کاهش دهید و آنها را مدیریت کنید. برای مثال زمانی که باید بر روی کار خود تمرکز کنید مسنجرهای خود را خاموش کنید. همچنین شما باید یاد بگیرید که تمرکز خود را بهتر کنید حتی وقتی که با عوامل حواس پرتی روبه رو می شوید.

 

- اهمال کاری

اهمال کاری زمانی است که شما کارهایی را که باید در همان لحظه انجام دهید پشت گوش انداخته و به بعد موکول می کنید. به همراه اهمال کاری یک احساس گناه در شما به وجود می آید و ترس و اضطراب وجود شما را فرا می گیرد و همه چیز دست به دست هم می دهد تا شما نتوانید کارتان را به موقع انجام دهید.

 

برای مثال، بهترین روش این است که به خودتان بگویید که برای ده دقیقه می خواهید روی پروژه کار کنید. چرا که اغلب اهمال کاران فکر می کنند که باید کار را از اول تا آخر کامل کنند و همین موضوع باعث می شود که آنها مضطرب و عصبی شوند. به جای این کار مدت زمان کوتاهی را به شروع کار اختصاص دهید. همین کفایت می کند!

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics