تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اقتصاد تطبیقی

اقتصاد تطبیقی

نشریه اقتصاد تطبیقی درصدد است تا زمینه ای برای تضارب آراء و نظریه ها در هر دو حوزه اقتصاد متعارف (جریان اصلی علم اقتصاد) و اقتصاد غیر متعارف  فراهم آورد.

پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی

پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی

فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش‌های رشد و توسعه اقتصادی در راستای، بهره‌مندی از نتایج پژوهش‌های محققین و دانشمندان کشور در حوزه رشد و توسعه اقتصادی فعالیت می‌کند. این نشریه در سال 1389 و با انعقاد تفاهم‌نامه با (به ترتیب حروف الفبا) دانشگاه علوم اقتصادی، دانشگاه امام صادق (ع)،  دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه پیام نور استان مازندران، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه مازندران از اولین شماره با رتبه علمی پژوهشی منتشر می‌شود.

  دبیرخانه این فصلنامه در حال حاضر در دانشگاه پیام نور استان مرکزی قرار دارد و کلیه فرایندهای دریافت تا چاپ مقالات در این دانشگاه انجام می‌شود.

 

 

تدبیر

تدبیر

 با هدف انتشار روزآمدترین مفاهیم و دانش مدیریت در میان مدیران، کارشناسان و مشاوران بنگاه‌ها و سازمان‌ها، دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور،از اوایل سال 1369 پی در پی و بدون وقفه چاپ و منتشر شده است.

حسابرسی فناوری اطلاعات

حسابرسی فناوری اطلاعات

فصلنامه «حسابرسی فناوری اطلاعات» با هد‌ف گسترش علوم حسابرسی IT بین آحاد جامعه منتشر می‌شود و به این مقوله از د‌ید‌گاه تخصصی و علمی می‌نگرد. فصلنامه «حسابرسی فناوری اطلاعات»، د‌ر این راه بهترین بود‌ن را آرمان خود قرار د‌اد‌ه و نیک می‌د‌اند که دستیابی به چنین هد‌فی د‌ر گرو ارتباط متقابل با شما مخاطبان عزیز است. انتقاد‌ات، پیشنهاد‌ها و راهنمایی‌های مخاطبین گرامی، سرلوحه و چراغ راه نشریه خواهد بود. امید است تا رسید‌ن به مرز بهترین بود‌ن، ما را یاری رسانید. پذیرای توجه شما از طریق پست الکترونیکی مجله هستیم.

حسابرسان داخلی

حسابرسان داخلی

به لطف ایزد یکتا و تلاش انجمن حسابرسان داخلی ایران و پس اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین مجله الکترونیکی در خصوص حرفه حسابرسی داخلی با عنوان "حسابرسان داخلی" در تاریخ 1393/02/18 در ایران منتشر گردید. این مجله به صورت دوماهنامه می باشد و با توجه به نیاز جامعه حرفه ای کشور به مباحث حسابرسی داخلی و با رویکرد ارتقا سطح حرفه ای اعضا انجمن حسابرسان داخلی ایران از این پس تهیه و منتشر می گردد.
 

بورس

بورس

ماهنامه بورس با سابقه 18 ساله در انتشار و با رویکرد اطلاع رسانی-اقتصادی به عنوان نخستین ماهنامه تخصصی بازار سرمایه ایران در قالب تخصصی برای اهالی بازار سرمایه منتشر شده و برای تمامی ارکان بازار سرمایه اعم از ناشران بورسی و فرابورسی، کارگزاری ها، شرکت های سرمایه گذاری و نهادهای دولتی و مرتبط با بازار سرمایه و مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه ها در سراسر کشور توزیع می شود.

بررسی های حسابداری

بررسی های حسابداری

این مجله وابسته به دانشگاه شهید چمران اهواز می باشد.

پژوهش های نوین حسابداری

پژوهش های نوین حسابداری

این مجله وابسته به دانشگاه پیام نور می باشد.

پژوهش های کاربردی در گزارشگری مالی

پژوهش های کاربردی در گزارشگری مالی

مدیریت مرکز تحقیقات تخصصی سازمان حسابرسی، با انتشار مجله پژوهش های کاربردی در گزارشگری مالی در نظر دارد، یافته ها و نظریه های مبتنی بر پژوهش های اصیل و کاربردی در حیطه گزارشگری مالی را که در سطح سازمان حسابرسی، دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و نهادهای اجرایی کشور اجرا شده است، منتشر نماید. رویکرد این مجله، علمی پژوهشی و نگاه اصلی آن توسعه دانش حسابداری، شناسایی چالشهای گزارشگری مالی و یافتن راه کارهای مناسب برای آن است.

حسابداری دولتی

حسابداری دولتی

حسابداری دولتی فصلنامه ای است با رویکرد علمی-پژوهشی که با رسالت توسعه دانش و پژوهش حسابداری در کشور، به انتشار مقاله های پژوهشی در حوزه حسابداری و حسابرسی کلیه دستگاه های اجرایی شامل وزارتخانه ها، موسسات و  شرکت های دولتی، موسسات مالی و بیمه ای، موسسات و نهاد های عمومی غیر دولتی مبادرت می ورزد. مقالات با رویکرد تجربی/ آرشیوی، آزمایشی، بین رشته ای/ انتقادی، پیمایشی و مدل سازی که از ویژگی اصالت و نوآوری برخوردار باشند، در الویت بررسی و انتشار خواهند بود.

 

دانش و پژوهش حسابداری

دانش و پژوهش حسابداری

این مجله وابسته به انجمن حسابداری ایران است.

پژوهش حسابداری

پژوهش حسابداری

پژوهش حسابداری، فصلنامه‌ای است با رویکرد علمی- ترویجی که با رسالت توسعه‌ دانش و پژوهش حسابداری در کشور، مبادرت به انتشارمقاله‌های پژوهشی، مروری و ترجمه‌ مقالات علمی معتبر درحوزه حسابداری می‌نماید. مقاله‌های ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسد. نشریه مقالاتی را می‌پذیرد که توسط استادان و یا زیر نظر آن‌ها انجام شده باشد، هر چند از کارهای پژوهشی و مورد کاوی‌های افراد حرفه‌ای‌ نیز استقبال می‌کند.

سیاست های مالی و اقتصادی

سیاست های مالی و اقتصادی

این فصلنامه که با هدف تعمیق و توسعه همکاری دانشگاه‌ها، نهادهای پژوهشی با وزارت امور اقتصادی و دارایی و نشر و ترویج مسائل مربوط به اقتصاد ایران و تأکید بر استفاده از مطالعات کاربردی در حل مسائل اقتصادی  با رویکرد علمی – ترویجی از سال 1392 انتشار می‌یابد.

پژوهش های پولی و بانکی

پژوهش های پولی و بانکی

فصلنامه پژوهش‌های پولی-بانکی عهده‌دار انتشار مطالعات و تحقیقات علمی اقتصادی در زمینه‌های اقتصاد کلان مرتبط با سیاست پولی، بانکی و اعتباری و اقتصاد خرد مرتبط با بانکداری است.

پژوهش های اقتصاد پولی، مالی

پژوهش های اقتصاد پولی، مالی

در دی ماه سال 1370 کمیته¬ای منتخب از اساتید دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد تصمیم به راه¬اندازی مجله¬ای در این دانشکده گرفتند و در آّان ماه سال 1371 با معرفی سردبیر، مدیر مسول و اعضاء هیات تحریریه به این امر جامعه عمل پوشاندند.

راهبرد مدیریت مالی

راهبرد مدیریت مالی

فصلنامه‌یراهبرد مدیریت  مالی، نشریه‌ای است با رویکرد علمی-پژوهشی که با رسالت توسعه‌ی دانش مالی در کشور، شناسایی مسایل مدیریت مالی سازمان‌های ایران و ارایه‌ی راهکار برای آن، مقاله‌های علمی-پژوهشی در حوزه‌ی مدیریت مالی را منتشر می‌کند. مقاله‌های ارسال شده پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسند.

دانش سرمایه گذاری

دانش سرمایه گذاری

این فصلنامه با رویکرد علمی-پژوهشی و در راستای توسعه دانش سرمایه گذاری و ارائه راه حل برای حل مسائل بنگاه های اقتصادی و نهادهای مالی به عنوان نشریه علمی انجمن مهندسی مالی ایران منتشر می شود. مقالات پژوهشی و مروری-تحلیلی در حوزه سرمایه گذاری، پس از داوری تخصصی و در صورت تایید هیات تحریریه و سردبیر، به چاپ می رسد. نظر به اینکه فصلنامه از چاپ مقالات با موضوعات مرتبط و همچنین مقالاتی که با ساختارهای تعریف شده در این راهنما تطابق داشته باشد، استقبال می کند و از پذیرش مقالات خارج از محورهای موضوعی ذکر شده معذور است و به ایمیل نویسنده عودت خواهد شد. لذا از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران گرامی که مقاله های خود را جهت چاپ به این فصلنامه ارسال می دارند.

 

دانش مالی تحلیل اوراق بهادار

دانش مالی تحلیل اوراق بهادار

این مجله وابسته به دانشگاه آزاد تهران می باشد.

چشم انداز مدیریت مالی

چشم انداز مدیریت مالی

این مجله دسترسی فوری به محتوی خود بصورت آزاد دارا میباشد به این امید که پژوهشی که بصورت عمومی در دسترس باشد موجب تبادل بیشتر دانش در مقیاس جهانی میشود

مطالعات حسابداری و حسابرسی

مطالعات حسابداری و حسابرسی

این نشریه وابسته به انجمن حسابداری ایران می باشد.

« 1 2 3 4 5 » صفحه:
هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics