تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فصلنامه بورس اوراق بهادار موفق به اخذ درجه علمی ـ پژوهشی از وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری گردید که این مجوز از شمارة 6  به این فصلنامه اعطاء شده است.

سیاست مدیران اجرایی و اعضای هیأت تحریریه در این فصلنامه استفاده از تحقیقات پژوهشگران کل کشور می باشد و به همین علت مقالات درج شده در این فصلنامه و داورانی که با نظرات علمی خود ما را در این مسیر یاری می¬رسانند از دانشگاه¬ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور انتخاب می¬شوند.
شایان ذکر است این فصلنامه از حمایت های همه جانبة ریاست و اعضای محترم هیأت¬ مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار برخوردار بوده است. سیاست هیأت¬ مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، استفاده از روش¬های علمی و نتایج پژوهش¬ها در سیاستگذاری ها و تنظیم مقررات است و به همین علت مجالهای علمی و حرفه¬ای درخصوص تحلیل وضعیت بازارسرمایه فراهم آورده که این فصلنامه یکی از آن موارد می¬باشد.

    عنوان فارسی مجله:    فصلنامه بورس اوراق بهادار
    عنوان انگلیسی مجله:    Quarterly Journal of Securities Exchange

    رتبه علمی:    علمی - پژوهشی

    صاحب امتیاز:    سازمان بورس اوراق بهادار

    مدیر مسئول:    دکتر شاپور محمدی

    مدیر اجرایی:    مهرداد عاصی


راهنمای نگارش مقالات
از کلیه استادان و پژوهشگران گرامی که مقاله های خود را جهت چاپ به این فصلنامه ارسال می دارند تقاضا می شود به نکات شکلی زیر نیز توجه فرمایند
1- مقاله در محیط نرم افزارWord 2010، سایز صفحه 5/17 در5/24 سانتی¬متر (حاشیه ها از بالا، پایین، چپ و راست همگی 5/2 سانتی متر)، فونت فارسی متن B zar 12، فوت انگلیسی متن Time New Roman 11، فاصله بین خطوط 1 سانتی¬متر و حداکثر در 20 صفحه تایپ شود و صرفاً از طریق سایت فصلنامه به آدرس http://journal.seo.ir ارسال گردد.
2- مقاله های ارسالی باید دارای بخش های زیر باشد:
1-2. صفحه اول مقاله شامل: عنوان کامل مقاله، نام نویسنده یا نویسندگان (نام نویسنده عهده‌دار مکاتبات با علامت ستاره مشخص شود)، رتبه علمی و نام موسسه یا دانشگاه و یا محل اشتغال، نشانی کامل نویسنده عهده دار مکاتبات شامل: نشانی پستی، شماره تلفن، نمابر و پست الکترونیکی.
2-2. صفحه دوم مقاله شامل عنوان و چکیده مقاله به زبان فارسی شامل: موضوع مقاله، روش تحقیق، طرح بحث و نتیجه گیری (مجموعاً حدود 150 کلمه) و واژه¬های کلیدی (حداکثر 5 واژه).
3ـ2. کد طبقه‌بندی JEL : این کد گذاری برای طبقه‌بندی موضوعی در ادبیات اقتصادی طراحی شده است که جزئیات نحوه استفاده از آن در پایگاه اینترنتی روبرو  قابل دسترسی است.   www.aeaweb.org/journal/jel_class_system.php
4-2. صفحه سوم تا انتهای مقاله شامل مقدمه، بحث و بررسی (شامل: بیان مسأله و اهمیت آن، مروری بر پیشینه تحقیق، ادبیات و چارچوب نظری، پرسش ها و فرضیه های پژوهش، روش تحقیق، فنون تجزیه و تحلیل اطلاعات و بحث در یافته های پژوهش)، نتیجه گیری و ارایه پیشنهادها، فهرست منابع و مأخذ.
5-2. چکیده انگلیسی بر روی صفحه ای جداگانه، با عنوان مقاله، نام نویسنده یا نویسندگان، مرتبه علمی و موسسه، دانشگاه یا محل اشتغال، همراه مقاله ارسال شود.
3- ارجاعات فارسی در متن مقاله داخل پرانتز به صورت (نام خانوادگی، سال، صفحه) آورده شود و در ارجاعات انگلیسی در متن داخل پرانتز بصورت (Name,Year) آورده شود.
4- در پایان مقاله، فهرست منابع مورد استفاده درمتن مقاله، به تربیت الفبایی (ابتدا فارسی و سپس انگلیسی) به شرح زیر آورده شود:
1ـ4ـ کتاب: نام خانوادگی، نام. (سال انتشار). نام کتاب با حروف ایتالیک، نام مترجم، محل انتشار، نام انتشارات.
2ـ4ـ مقاله: نام خانوادگی، نام. (تاریخ انتشار) . ً عنوان مقاله داخل گیومه ً ، نام نشریه با حروف ایتالیک، دوره (جلد)، محل انتشار.
3ـ4ـ در مورد گزارش‌ها و سایر منبع نیز اطلاعات کافی و کامل ارایه شود.
5ـ مقاله‌های فرستاده شده نباید در مجله‌های داخل و خارج کشور چاپ شده باشد. همچنین نباید به صورت همزمان به مجله دیگری ارسال شده باشد.
6ـ فصلنامه در ویرایش مقاله‌ها، بدون تغییر در محتوای آن، آزاد است.
 7ـ فصلنامه از پذیرش مقالاتی که موارد شکلی و ساختاری یادشده در راهنما در آن‌ها رعایت نشده باشد معذور است.
8ـ فصلنامه حق رد یا قبول و نیز ویراستاری مقالات را برای خود محفوظ می¬دارد و از بازگرداندن مقالات دریافتی معذور است. پس از چاپ مقاله سه نسخه از فصلنامه به هر یک از نویسندگان اهداء خواهد شد.
9- مسئولیت صحت و سقم مطالب مقاله به عهده نویسنده است.

لینک سایت http://journal.seo.ir/page/main-page.html

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics