تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 

 

درباره وب سایت اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری

وب سایت اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری با توسعه فرهنگ نو آوری و خلاقیت، بهبود مستمر، یادگیری تیمی و مشارکت جمعی در راستای توسعه‌ و پیشرفت کشور، اهداف زیر را در بخش های مختلف دنبال می کند:

- بخش دانش و دانشگاه، با گردآوری اسلایدهای آموزشی دروس حسابداری و مالی در مقاطع مختلف، دسترسی آسان را برای مطالعه اجمالی کتابهای مالی و حسابداری امکانپذیر می سازد.

- پژوهش مبنایی برای تحول، پویایی و پیشرفت است که در بخش پژوهش و پایان نامه، سعی شده مطالب مفیدی در جهت آموزش این مهم ارائه شود و دسترسی به مقالات داخلی و خارجی مالی و حسابداری را تسهیل کند.

- بخش آموزش حرفه ای و کاربردی، هدف رشد و توسعه دانش و مهارت مالی و حسابداری در جهت ارتقای توانمندی و بهره‌وری تیم مالی سازمانها را دنبال می کند.

- بخش موفقیت مالی و شغلی، در جهت افزایش سواد مالی، توان اقتصادی و مدیریت مالی و همچنین افزایش موفقیت و مهارتهای زندگی در افراد مختلف جامعه تلاش می کند.

- بخش فرهنگی و مذهبی، در راستای تاکید بر ارزشهای اخلاقی (بویژه اصول آیین رفتار حرفه ای) حسابداران و عموم افراد جامعه می باشد به نحوی که باعث بهسازی رفتارهای فردی و اجتماعی آنان شود.

- و در بخش اشتراک عقاید و افکار، اعضای تیم با به اشتراک گذاشتن عقاید، افکار و تجربه های خود، زمینه توسعه افکار و عقاید تیم را فراهم می آورند. بخش اخبار حرفه ای کاربردی "لحظه نگر حسمان" به عنوان رسانه مالی و سرمایه گذاری، گزارش مستمر بازارهای سرمایه گذاری، فرصت ها و یا تهدید های بازار به صورت روزانه در بخش "لحظه نگر مالی و سرمایه گذاری" را ارائه می دهد.

در بخش "لحظه نگر حرفه حسابداری" تغییرات قوانین، مقررات و استانداردهای حرفه ای به صورت روزانه نشر داده می شود. همچنین خدمات کاربردی حسابداران، مصاحبه اساتید حسابداری، معرفی شرکت های حسابداری و... بخشی از خدمات است که در این قسمت برای جامعه حسابداری قابل ارائه می باشد. لحظه نگر حسمان بخشی از فعالیت تیم خود را به موضوع "کار و دانش" اختصاص داده است. در این بخش علاوه بر اینکه فرصت های شغلی مالی و حسابداری تمامی استان ها قابل مشاهده می باشد، سایر موضوعات مرتبط مانند استخدام دولتی و سراسری، همایش های مالی و حسابداری و همچنین دسترسی به مسیر طرح توانمند سازی واحد مالی مقدور می باشد.

پژوهش، مبنایی برای پیشرفت

پژوهش مبنایی برای تحول، پویایی و پیشرفت است. در این راستا "وب سایت اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری" محتواهایی را در این زمینه گردآوری و تدوین کرده است که در ادامه به مطالب دسترسی خواهید داشت.

سایر خدمات وب سایت

با وبسایت "اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری" همسو شوید...

 عضویت در وب سایت و میز کار کاربر

با عضویت در "وبسایت اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری" به شماری از خدمات رایگان تیم دسترسی خواهید داشت. پس از عضویت، امکان مشاهده میزکار شخصی وجود دارد. آموزش و پژوهش، مشاوره و پشتیبانی، مشارکت در تیم و امکان دسترسی در طرح های ارائه شده تیم به صورت مستقیم، از طریق "میزکار کاربر" در دسترس می باشد.

 

 

 

 

 پیشنهاد ویژه وب سایت

باتوجه به اینکه بسیاری از خدمات و محصولات تیم بصورت پکیج خدمات و در طرح های مختلف ("طرح همراه با تیم"، "طرح همگام با تیمطرح همیار با تیم" و "طرح همکار با تیم") قرار گرفته است، این فرصت وجود دارد که هر شخص با خرید "طرح همراه با تیم" به مبلغ 15.000 تومان، به میزان 20.000 تومان شارژ کیف پول دریافت نماید و علاوه بر بهره مندی از خدمات "طرح همراه با تیم"، به هنگام خرید سایر طرح ها (تبدیل طرح همراه با تیم به سایر طرح های مذکور) بر حسب نیاز و علاقه، از این میزان شارژ رایگان نیز استفاده نماید.

 

 

 

پورتال حَسمان (حسابداری و مالی تیم متفکران) به سرپرستی دکتر تفتیان، در زمینه ارتقاء سواد مالی برای بخش های مختلف مخاطبین بصورت حضوری و مجازی در قالب طرح های نوآورانه، آموزش و مشاوره آماده ارائه خدمت می باشد. این پورتال در مسیر موفقیت علمی و شغلیِ مالی و حسابداری در سطوح مختلف جامعه نیز سهیم است و در راستای ایجاد محیطی پویا و شاداب با محوریت دانش و یادگیری که مشوق و تسهیل گر فرآیند رشد و بالندگی افراد باشد، گام بر میدارد. همه افراد این تیم همگام با یکدیگر در فرآیندهای آموزشی ساده و منسجم، مفاهیم مالی و حسابداری را عمیق و کاربردی یاد میگیرند و یاد میدهند.

پورتال تیم متفکران مالی دکتر تفتیان

عضویت در پورتال

 
 
 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics