تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مزیت های خرید اینترنتی

مزیت های خرید اینترنتی

آیا شما هم میخواهید آنلاین خرید کنید و بدانید که خرید آنلاین چه مزایایی دارد؟ وقتی شما می توانید رقبا و محصولاتشان را به راحتی مقایسه کنید چرا که نه؟ پس بخوانید تا بدانید آنلاین خریدن چه مزایایی دارد.

چگونه درست خرید کنیم؛  نکاتی در رابطه با خرید اقتصادی

چگونه درست خرید کنیم؛ نکاتی در رابطه با خرید اقتصادی

همیشه وقتی میخواهیم خرید کنیم اشتباهاتی را انجام می دهیم که گاهی بسیار از آن پشیمان می شویم در اینجا ما سعی کرده ایم راه های جلوگیری از اضافه خرج کردن ها را بگیریم میخواهید بدانید چگونه پس با ما همراه باشید.

چگونه برق را هم اقتصادی و مدیریتی مصرف کنیم.

چگونه برق را هم اقتصادی و مدیریتی مصرف کنیم.

قبض برق یکی از هزینه‌‌های همیشگی خانوارها است. به همین جهت صرفه‌جویی در مصرف آن تاثیری مداوم بر هزینه‌های مالی دارد. علاوه بر اینکه به حفظ سرمایه ملی هم کمک می‌کند. 

هشدارهای خرید اینترنتی

هشدارهای خرید اینترنتی

هشدار! هیچ گاه این محصولات را آنلاین نخرید

خرید آنلاین در کشور ما به‌ شدت رو به رشد است و به همین دلیل نیز بسیاری از ما هنوز به نحو مناسبی با خرید در محیط مجازی آشنا نیستیم و ممکن است با مشکلاتی در این مسیر روبرو شویم. 

نکاتی درباره خرید اینترنتی

نکاتی درباره خرید اینترنتی

خرید آنلاین زندگی را برای مصرف کنندگان بسیار آسان‌تر کرده است. امروزه شما از استراحت گاه خودتان می‌توانید از بازار جهانی به خاطر تجارت الکترونیکی خرید کنید. 

 خرید کردن به دلیل اینکه کالایی تخفیف دارد.

خرید کردن به دلیل اینکه کالایی تخفیف دارد.

یکی از مشهورترین عادات نادرست در خرید زمانی است که کالایی تخفیف دارد، یعنی زمانی که فروشگاهی کالای خود را با درصدی تخفیف به فروش می رساند. اغلب تخفیف ها افراد را گول می زند تا کالاهای غیرنیازشان را با قیمتی هر چند پایین خرید کنند.

آنچه باید بدانید تا تقلبی نخرید.

آنچه باید بدانید تا تقلبی نخرید.

عطش استفاده از برندهای معتبر در میان بیشتر خریداران باعث شده برخی‌ تولیدکنندگان و سودجویان به فکر سوار شدن بر موج برندهای موفق دنیا افتاده و از هر دری برای متقاعد کردن مشتری جهت دست به جیب شدن استفاده کنند.

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics