تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چگونه می توانید پول خود را مدیریت کنید

چگونه می توانید پول خود را مدیریت کنید

درصورتی که پول خود را مدیریت نکنیم، عملا بدهی های غیر ضروری را وارد زندگی خود کرده و پس انداز کردن را غیر ممکن می سازیم. در ادامه به مراحل مدیریت پول، که برای کنترل هزینه ها لازم است انجام گیرد به طور مختصر تشریح می گردد.

مدیریت پول؛ عاملی تعیین‌کننده در تجارت

مدیریت پول؛ عاملی تعیین‌کننده در تجارت

موفقیت در تجارت نیازمند راهبردهایی مشخص و تعریف شده در زمینه مدیریت پول بوده و قوانین تعیین شده در این راهبرد باید دقیق و مستند باشند؛ همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که ورود به هر معامله و حوزه تجاری نمی تواند در نهایت موفقیت و سودآوری را به همراه داشته باشد.

رازهای برنامه ریزی مالیِ موفق در سال جدید

رازهای برنامه ریزی مالیِ موفق در سال جدید

آمارها نشان می دهند که بخش زیادی از مردم در ابتدای هرسال برنامه ها و اهدافی برای خود در نظر می گیرند. اگر شما نیز برای شرایط مالی خود در سال جدید قصد برنامه ریزی دارید، به یاد داشته باشید که تعیین اهداف و طراحی برنامه ها بسیار آسان تر از دستیابی به آنها است؛

و اما چگونه پولدار شویم...

و اما چگونه پولدار شویم...

پول یکی از مهمترین نیازهای هر آدمی هست و اینکه چگونه پولدار شویم سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش میآید. خودتان را با تغییرات جهان هماهنگ کنید. افراد موفق کسانی هستند که اطلاعات دقیق، کاربردی و نگاه به آینده دارند. تا جایی که می توانید درباره موفقیت افراد مطالعه کنید، مخصوصاً زندگینامه افراد موفق جهان و ایران را بخوانید.

 

کارکرد پول در جامعه با یک مثال خوب!

کارکرد پول در جامعه با یک مثال خوب!

حالتی را تصور کنید که همه بدهکار هستند و هرکس براساس اعتبارش زندگی میکند. ناگهان مردی ثروتمند وارد شهر می شود. او وارد تنها هتل شهر شده، اسکناس 100 پوندی را روی پیشخوان هتل میگذارد و برای بازدید اتاق هتل و انتخاب آن به طبقه بالا می رود.

مدیریت پول در یک نگاه

مدیریت پول در یک نگاه

یکی از عوامل موثر برای دستیابی به استقلال مالی و موفقیت در فعالیت های تجاری، توجه به میزان پول و بودجه ای است که برای امور مختلف خود مصرف می نمایید.  به بیان دیگر برای آنکه فرد موفقی در مسیر  اقتصادی زندگی خود باشید لازم است همواره اطلاعات دقیقی از ورودی ها و خروجی های مالی خود در اختیار داشته باشید.

پول را نردبان ترقی خود کنید.

پول را نردبان ترقی خود کنید.

به پول‌تان امر و نهی کنید. اجازه ندهید پول بر زندگی‌تان کنترل داشته باشد. دارایی و پول‌تان را خودتان کنترل کنید. افراد متوسط جامعه هر روز صبح سرکار می‌روند و در پایان ماه منتظر دریافت حقوق خود هستند و ماه به نیمه نرسیده تمام پول خود را خرج می‌کنند.

پیامدهای مثبت مدیریت پول

پیامدهای مثبت مدیریت پول

برای آنکه فرد موفقی در مسیر  اقتصادی زندگی خود باشید لازم است همواره اطلاعات دقیقی از ورودی ها و خروجی های مالی خود در اختیار داشته باشید. اگر سرمایه های خود را در مسیر برنامه ریزی و کنترل هدفمند قرار دهیم و یا اصطلاحا پول خود را مدیریت کنیم، به راحتی می توانیم برای موفقیت های مالی چشمگیر و کسب درآمد در آینده آماده شویم.

خریدی موفق با داشتن ذهن پویا

خریدی موفق با داشتن ذهن پویا

ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم ابعاد روانی و احساسی مدیریت پول را حذف کرده و نباید این کار را بکنیم. اما باید بتوانیم تا حد ممکن، تصمیم‌های احساسی ضعیف خود را کاهش دهیم.

کلیتی از مدیریت پول

کلیتی از مدیریت پول

یکی از عوامل موثر برای دستیابی به استقلال مالی و موفقیت در فعالیت های تجاری، توجه به میزان پول و بودجه ای است که برای امور مختلف خود مصرف می نمایید. به بیان دیگر برای آنکه فرد موفقی در مسیر  اقتصادی زندگی خود باشید لازم است همواره اطلاعات دقیقی از ورودی ها و خروجی های مالی خود در اختیار داشته باشید.

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics