تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

منابع آزمون دکتری رشته حسابداری 97

منابع آزمون دکتری رشته حسابداری 97

منابع زبان انگلیسی عمومی: کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران, کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان, کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما, کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.

استعداد تحصیلی در آزمون دکتری

استعداد تحصیلی در آزمون دکتری

"استعداد تحصیلی" یک درس و یا یک رشته خاص امتحانی نیست، بلکه ابزاری برای سنجش توانایی های ذهنی و استعداد فرد جهت تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی می باشد. این آزمون دارای بخش های مختلفی هست که هریک، ابعادی از شخصیت فرد را می سنجد.

نام دروس امتحانی و منابع دکتری حسابداری

نام دروس امتحانی و منابع دکتری حسابداری

عناوین دروس امتحانی: 1- مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی شامل (آمار - ریاضی - حسابرسی) و کارشناسی ارشد شامل (حسابداری مدیریت - تئوری های حسابداری)، 2- استعداد تحصیلی، 3- زبان انگلیسی

 

تغییرات آزمون دکتری حسابداری 1395 در دانشگاه سراسری

تغییرات آزمون دکتری حسابداری 1395 در دانشگاه سراسری

با توجه به اینکه بعد از پنج سال آزمون و خطا در برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری در نهایت ششمین دوره برگزاری آزمون با تغییرات عمده ­ای مواجه شده است، بنابراین در این قسمت، تغییرات صورت گرفته در روند آزمون تشریح، و دروس اعلام شده توسط سازمان سنجش جهت شرکت در آزمون دکتری حسابداری سال 95 معرفی می­ گردد.

 در حاشیه آزمون دکتری  سراسری حسابداری : در پیچ و خم تصمیمات چه میگذرد؟

در حاشیه آزمون دکتری سراسری حسابداری : در پیچ و خم تصمیمات چه میگذرد؟

در سال­های اخیر عوامل متعددی از جمله کمبود فرصت­های شغلی، نیاز به تخصص بالاتر، نیاز افراد به تمایزبخشی بیش­تر و بسیاری از عوامل اقتصادی و اجتماعی و روان­شناختی علاقه­مندی به برخورداری از مدرک دکترا را به اوج رسانده است. از طرف دیگر پذیرش انبوه دانشجو در سطوح مختلف تحصیلی تا حدودی به کاهش کیفیت آموزشی در این دوره ­ها منجر گردیده است.

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics