تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

15راز موفقیت

15راز موفقیت

یا دوست دارید ذهن‌تان را جوری تنظیم کنید و بدن‌تان را جوری هک کنید که همیشه در حالتی مثبت باشید و روی دور موفقیت بمانید؟ در این مطلب15 راز موفقیت در زندگی را می‌گوییم که شما هم می‌توانید از آنها برای برنامه‌ریزی ذهن‌تان الگو بگیرید تا از همان لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید در حالتی از موفقیت و کامیابی باشید و در طول روز نیز، تصمیم‌گیری‌های‌تان به گونه‌ای باشد که شما را به سمت خواسته‌های‌تان سوق دهد.

با گفتن این جملات موفق نمی‌شوید!

با گفتن این جملات موفق نمی‌شوید!

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا بعضی از افراد در اکثر کارهای خود بسیار موفق عمل می‌کنند، اما در حالی که دیگران با شرایط مشابه به آنها با شکست مواجه می‌شوند. برای دستیابی به موفقیت در هر کاری لازم است مجموعه‌ای از رفتارهای ضروری را برای خلق یک شخصیت موفق رعایت کنید.

افراد موفق، عاشق کارشان هستند

افراد موفق، عاشق کارشان هستند

افراد موفق می گویند ما توسط اشتیاق مان هدایت می شویم. آنها کارشان را با عشق انجام می دهند و آن را به همکاران خود نیز منتقل می کنند

دلیل پیشرفت افراد موفق

دلیل پیشرفت افراد موفق

بیشتر از صدسال است که مطالعات عمیقی درباره افراد موفق صورت می‌گیرد. با این افراد مصاحبه‌های زیادی انجام‌شده تا معلوم شود چه طرز فکری دارند و چه می‌کنند.

استفاده از موانع به عنوان پلکان ترقی

استفاده از موانع به عنوان پلکان ترقی

همه ما اشتباه می کنیم و هر چه مشغول تر باشیم، اشتباهات بیشتری مرتکب می شویم. سوال این است:" در برابر پستی و بلندی های زندگی چه رفتاری داشته باشیم؟"

یک سبد اندیشه مثبت

یک سبد اندیشه مثبت

اندیشیدن قانون دارد وقانون اندیشیدن، آزادی ذهن است، ذهن بدون آزادی قادر به رشد وتعالی نمی شود و نمی تواند اندیشه زایی کند.

۱۲۰قانون موفقیت از نظر برایان تریسی

۱۲۰قانون موفقیت از نظر برایان تریسی

هر فردی موفقیتهای خویش را بر اساس یک مقیاس نسبی مورد سنجش قرار می دهد . موفقیتهای کوچک برخی اشخاص در نظر برخی دیگر ممکن است بزرگ جلوه کند ؛ این کاملا بستگی به 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics