تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نوع نشریه: علمی ـ پژوهشی
صاحب امتیاز: دانشگاه امام حسین علیه السلام
مدیر مسئول: دکتر ساسان زارع

 

سردبیر: دکتر سید محمد مقیمی
مدیر اجرائی: سعید حجازی فر
کارشناس اجرائی: حسن احمدی
تلفن: 73828270 -021
آدرس: تهران، بزرگراه شهید بابایی، بعد از پل استخر، دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام، دانشکده مدیریت و برنامه ریزی
فصلنامه مدیریت اسلامی

از نگارندگان محترم تقاضا دارد مقالات خود را با توجه به نکات ذیل تهیه و به دفتر مجله ارسال کنند:
1ـ مقاله دربردارندة موضوعات جدید، و حاصل مطالعات و تحقیقات نگارنده و نیز مستند به تحقیقات قبلی با ذکر مآخذ به شیوه A. P. A باشد.
2ـ ساختار مقاله شامل چکیده حدود 200 کلمه، مقدمه که حاوی سابقه موضوع نیز باشد؛ توضیح روش تحقیق یا بررسی، متن اصلی و نتیجه‌گیری باشد.
3ـ مقاله در نشریه دیگری چاپ نشده و به سمینارها یا مجامع علمی دیگر ارائه نشده یا به طور همزمان برای سایر نشریات ارسال نشده باشد و نامه عدم چاپ در نشریات دیگر با امضای صاحبان مقاله همراه آن ارسال شود.
4ـ اصلاحات مورد نظر داوران و یا تغییرات کلی به نگارندگان منعکس می¬شود اما مجله در چارچوب خط مشی¬های خود در صورت لزوم، مقالات را ویرایش خواهد کرد.
5ـ ویرایش ادبی و رسم‌الخط مقاله تابع شیوه‌نامه نگارش فصلنامه است که نمونه‌های آن تاکنون چاپ و منتشر شده و اساس آن دستور خط مصوَّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی است.
6ـ مقاله با نرم‌افزار Word 2007 و قلم B Zar فونت 12 حروفچینی شود. حجم مقاله حداکثر 20 صفحه و حاشیه بالا، پایین، راست و چپ به ترتیب 6، 5، 4، 4 باشد و از طریق سامانه ارسال گردد.
7ـ نمودارها، شکلها و جدولها تا حد امکان به صورت آماده چاپ ارائه و مندرجات، عنوان و شماره‌گذاری آنها روشن و مشخص باشد و عنوان جداول در بالا و عنوان نمودارها در پایین آن درج شود.
8 ـ مهمترین معادلهای خارجی، واژه‌های خاص و اصطلاحات علمی تخصصی(فقط یک‌بار)در پاورقی درج گردد.
9ـ ارجاعات مقاله در متن با ذکر نام خانوادگی نویسنده و سال انتشار منبع و در صورت نقل‌قول مستقیم با ذکر شماره صفحه پس از سال انتشار (همگی داخل پرانتز) آمده و در پایان مقاله اطلاعات کامل کتابشناسی به روش یاد شده در بند 10 بیاید.
10ـ مشخصات منابع مورد استفاده به شرح ذیل آورده شود:


الف ـ در مورد کتاب
نام خانوادگی و نام نویسنده، سال نشر، نام کتاب (با فونت سیاه)، و نام خانوادگی مترجم (اگر کتاب ترجمه شده است)، محل نشر، نام ناشر.


ب ـ در مورد نشریه‌ها و مجله‌ها
نام خانوادگی و نام نویسنده، سال نشر، عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی مترجم (اگر مقاله ترجمه شده است)، نام مجله یا نشریه (با فونت سیاه)، شماره مجله یا نشریه، دوره یا سال، صفحه یا صفحات مورد استناد.
11ـ در صورت نیاز مبرم به تذکر یا توضیح مطلبی به صورت پاورقی یا یادداشت در متن در محل مناسب صرفاً شماره‌گذاری صورت گیرد و در پایان مقاله در برگه جداگانه با عنوان یادداشتها این گونه موارد به ترتیب شماره‌گذاری و توضیح داده شود.
12ـ مقاله‌ها با عنوان سردبیر نشریه، با ذکر نام و نام خانوادگی کامل نگارنده، مرتبه علمی و سمت، مشخص کردن نویسنده مسئول، نشانی کامل محل کار یا سکونت، شماره تلفن و پست الکترونیکی به آدرس مجله ارسال گردد.
13ـ مسئولیت صحت مطالب هر مقاله به عهده نویسنده و فصلنامه در حک و اصلاح و ویرایش مطالب آزاد است.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics