تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاههای معتبر کشور اقدام به انتشار مجله علمی- پژوهشی مدیریت تولید و عملیات نموده است. هدف این مجله، فراهم آوردن زمینه ایجاد مبادلات علمی، تجمیع، ارتقاء و توسعه دانش، فراهم آوردن زمینه انتشار و توزیع اطلاعات در زمینه مدیریت تولید و عملیات می باشد.

مجله مدیریت تولید و عملیات بر اساس مصوبه کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری (طی نامه شماره 15734/11/3/89 مورخ 15/6/89 ) دارای درجه علمی-پژوهشی است و در پایگاههای استنادی SIDو magiran نمایه می شود. لذا از استادان، دانشجویان، محققان و صاحبنظران دعوت می شود تا با مطالعه شیوه نامه تدوین مقالات، آثار و مقالات علمی- پژوهشی خود را جهت بررسی و چاپ ارسال نمایند.

در حال حاضر نشریه مدیریت تولید و عملیات در موضوعات زیر اقدام به دریافت ، ارزیابی و انتشار مقالات اصیل پژوهشی می نماید:

ارزیابی کار   و زمان- ارگونومی

اقتصاد   مهندسی -مهندسی ارزش - مدیریت ریسک

برنامه ریزی   اعداد صحیح - گراف و شبکه

برنامه ریزی   تعمیرات و نگهداری -  قابلیت اطمینان

برنامه‌ ریزی   تولید و کنترل موجودی‌ها

برنامه ریزی   ساخت و تولید

تحلیل پوششی   داده ها

تحلیل   سیستمها و سیستمهای پویا

تصمیم گیری   چندمعیاره - تئوری فازی

توالی عملیات   و زمان بندی

تئوری صف و   فرآیندهای تصادفی

داده کاوی و  تحلیل های آماری

روشهای فرا ابتکاری- هوشمند

سیستمهای مدیریت تولید نوین(تولید ناب - تولید به هنگام- تولید انعطاف پذیر-چابکی- تئوری   محدودیت)-استراتژی های تولید و عملیات

شبیه سازی

طراحی سیستم‌های صنعتی(استقرار،مکان یابی،انبار و حمل و نقل)

کنترل بهینه - بهینه سازی

لجستیک و  زنجیره تامین

مدیریت   ارتباط با مشتری - مدلهای کسب و کار-  برون سپاری و مدیریت ارتباط با تأمین   کننده

مدیریت انرژی

مدیریت   تکنولوژی و نوآوری - مدیریت دانش

مدیریت   عملکرد و بهره وری - مهندسی مجدد

مدیریت و   کنترل پروژه

مدیریت و   مهندسی کیفیت

 

راهنمایی نویسندگان

 از کلیه‌ پژوهشگران گرامی که مقاله‌های خود را برای چاپ در این مجله ارسال می‌نمایند، تقاضا می‌شود به نکات زیر توجه فرمایند:

 1- موضوع مقاله در ارتباط با پژوهش در زمینه‌ مدیریت تولید و عملیات (حوزه مدیریت و مهندسی صنایع و رشته های مرتبط در سیستم‌های تولیدی و خدماتی) باشد.

 2- مقاله قبلاً برای هیچ یک از نشریه‌ها (داخلی یا خارجی) ارسال یا در هیچ یک از نشریه‌ها چاپ نشده باشد.

 3- مقاله با استفاده از نرم‌افزار word 2003 , 2007 روی کاغذ A4  حاشیه‌ها از چهار طرف 54/2 سانتی متر تایپ شود. برای متن فارسی از قلم B lotus با فونت 13 و برای متن انگلیسی از قلم Times New Roman و فونت 11 استفاده شود. فاصله خطوط به‌صورت single تنظیم شود.

4- چارچوب مقاله به صورت استاندارد زیر است:

 4-1- صفحه‌ جلد مقاله شامل: عنوان کامل مقاله (حداکثر 10 کلمه)، نام نویسنده مسئول که عضو هیات علمی است (نام نویسنده‌ عهده‌دار مکاتبات با علامت ستاره مشخص شود)، مرتبه‌ علمی و محل اشتغال، نشانی کامل نویسنده‌ عهده‌دار مکاتبات شامل: نشانی پستی، شماره تلفن، نمابر و پست الکترونیک دانشگاهی معتبر.

4-2- صفحه‌ اول مقاله شامل عنوان و چکیده‌ مقاله به زبان فارسی مشتمل بر: هدف، روش تحقیق، یافته ها، محدودیت ها و جنبه نوآوری (مجموعاً 150 کلمه) و واژگان کلیدی (حداکثر 6 واژه).

 4-3- صفحه دوم مقاله شامل عنوان، چکیده و واژه‌های کلیدی به زبان انگلیسی (مطابق با ساختار چکیده فارسی) ، با درج نام نویسنده یا نویسندگان، مرتبه علمی و محل اشتغال، به همراه مقاله ارسال شود. همچنین به صورت فایل مستقل نیز ارسال شود.

 4-4- صفحه ‌سوم تا انتهای مقاله مشتمل بر: مقدمه (شامل: بیان مسأله، اهمیت و ضرورت آن، هدف یا پرسش های تحقیق، ادبیات و پیشینه‌ تحقیق و معرفی اجمالی ساختار مقاله)؛ روش تحقیق (شامل: معرفی نوع و روش تحقیق، معرفی قلمرو موضوعی-مکانی-زمانی تحقیق، تعریف متغیرهای مورد مطالعه، معرفی الگوی نظری پیشنهادی، جامعه و نمونه آماری و روش نمونه‌گیری (در صورت نیاز)، معرفی روش و ابزار گردآوری داده ها و معرفی روش های تحلیل یافته ها)؛ بحث (شامل: تفسیر‌ یافته‌ها و مقایسه آن با یافته‌های سایر پژوهش‌ها و انطباق یافته‌ها با نظریه‌ها)؛ نتیجه‌گیری (شامل: شرح مختصری از مقاله، یافته ها، محدودیت ها، پیشنهادها)؛ فهرست منابع.

 5- ارجاعات در متن مقاله به زبان فارسی به صورت (مؤلف، سال) باشد. همچنین، معادل ارجاعات لاتین در انتهای مقاله به صورت مسلسل در پی نوشت آورده شود.

 6- فهرست منابع به ترتیب حروف الفبا نوشته شوندو فهرست نویسی منابع نیز به سبک APA باشد.

 7- جدول‌ها حتی المقدور به متن مربوطه نزدیک باشد. منحنی‌ها، شکل‌ها و نمودارها سیاه و سفید، دقیق، روشن و اصل باشند. در متن مقاله به شماره‌ جدول‌ها و نمودارها اشاره‌ شود. همچنین، عناوین جدول ها وسط چین در بالای آن ها و عناوین شکل ها وسط چین در زیر آنها باشد.

8- مقاله‌هایی که بر اساس این راهنما تنظیم نشده باشد، در هیأت تحریریه مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

9- چکیده مبسوط را بر اساس شیوه نگارش که در شیوه نامه درج شده ارسال نمایید.

با کمک نرم افزار end note فهرست منابع مقاله را به فرمت APA 6 تبدیل نمایید.

تذکرات مهم

پیش از ارسال مقاله به نکات زیر توجه فرمایید:

    فقط در صورت هیأت علمی بودن (مربی پژوهشی، استادیار، دانشیار و استاد) اقدام به  ارسال مقاله فرمایید.
    مجله مدیریت تولید و عملیات در برابر مقاله‌های ارسال شده از  سوی سایر افراد (دانشجوی مقاطع تحصیلی مختلف) موظف به پاسخگویی، بررسی و پیگیری  نخواهد بود.
    مجله مدیریت تولید و عملیات تنها به مقالاتی می‌پردازد که به  همراه فایل پیش نیاز ارسال شده باشند، در غیر اینصورت موظف به پاسخگویی، بررسی و  پیگیری نخواهد بود.
    مجله مدیریت تولید و عملیات تنها به مقالاتی می‌پردازد که به  طور دقیق بر اساس شیوه نگارش این مجله تدوین شده باشد، در غیر اینصورت موظف به  پاسخگویی، بررسی و پیگیری نخواهد بود.

  •  نام نویسندگان به همان ترتیبی نوشته شوند که توافق کرده اید در نشریه چاپ شود . تغییر، اضافه و کم کردن و جابه جایی نویسندگان پس از مرحله داوری اولیه امکان پذیر نیست.

 •  نویسندگان محترم؛ هنگام ارسال مقاله دقت نمایید فایل وورد را بر اساس شیوه نامه تنظیم و ارسال نمایید از ارسال فایل های تکراری و ضمیمه با هر عنوانی جداً خوداری کنید زیرا ترتیب اثر داده نخواهد شد و از سامانه حدف خواهند شد . تحت هیچ عنوان به مقالات ارسال شده برای داوری فایل اضافه نشود زیرا منجر به خارج شدن مقاله از جریان داوری خواهد شد.

    خلاصه مقاله تحت عنوان چکیده مبسوط به فارسی و انگلیسی(فونت 12 تایم نیو رومن، فاصله خطوط 1) حداقل در دو صفحه؛

  مبسوط فارسی:

  عنوان مقاله

1-مقدمه

2-مبانی نظری

3-بحث

4-تیجه گیری

-5 پیشنهاداها

6- واژه‌های کلیدی

7- موارد حتماً کدبندی شده باشند

 

  Extended abstract

  Introduction

  Theoretical bases

  Discussion

  Conclusion

  Suggestions

  Key words

 

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics