تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مجله  علمی- پ‍‍‍ژوهشی « تحقیقات اقتصاد کشاورزی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت  طی ابلاغیه شماره ی 87/333829 مورخ 25/09/1387 پنجاه و سومین جلسه ی کمسیون بررسی و تایید مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتشار دریافت نموده  و طبق مجوز شماره ی 378162/87 و رای پنجاه و نهمین کمسیون بررسی و تایید مجله های دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه ی علمی- پژوهشی گردیده است .

 

کمسیون بررسی نشریات علمی کشور در جلسه مورخ 16/04/1389 با اعطای اعتبار علمی-پژوهشی به نشریه «تحقیقات اقتصاد کشاورزی»  موافقت نموده و این مجوز طبق نامه شماره 4058/11/3 مورخ 28/04/1389 از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به معاونت محترم پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ گردیده است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق نامه شماره ی 1661/89 مورخ 31/01/1389 ، مجوز انتشار نشریه «تحقیقات اقتصاد کشاورزی » را صادر نموده است .

این مجله در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) به شماره 382/ط.گ مورخ 24/01/1389 نمایه گردیده است.

اهداف و چشم اندازها

- اقتصاد کشاورزی                                              

- توسعه و سیاست کشاورزی

- اقتصاد منابع طبیعی                                            

- اقتصاد آب   

- مدیریت کشاورزی                                             

- مدیریت مزرعه

- کاربرد برنامه ریزی ریاضی در کشاورزی              

- توسعه و عمران روستایی

- سیاست قیمت گذاری محصولات کشاورزی              

- بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی

- اقتصاد تعاونی های تولید و مصرف کشاورزی          

- اقتصاد محصولات دامی

- کاربرد سیستمهای فازی در کشاورزی                    

- اقتصاد شیلات

- فقر و امنیت غذایی                                             

 - بیمه محصولات کشاورزی و سایر موضوعات مرتبط

راهنمای نویسندگان

نشریه تحقیقات اقتصاد کشاورزی، نشریه علمی-پژوهشی و ارگان رسمی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد مرودشت است که چهار شماره در سال منتشر می شود، مقاله های تحقیقی را می توانید به عنوان سردبیر نشریه تحقیقات اقتصاد کشاورزی به سایت الکترونیکی ir.ac.journals.miau ارسال فرمائید. ضمنا مقالات بدون چکیده و خلاصه انگلیسی 3 صفحه ای به هیچ عنوان بررسی نشده و عودت داده می شود

    مقاله باید نتیجه تحقیقات شخصی نویسنده (ها) بوده و قبلاً در نشریات داخلی و یا خارجی منتشر نشده باشد، در مورد مقالات ارائه شده در مجامع علمی، مشخصات کامل مجمع باید با مقاله همراه باشد.
    مقاله باید سلیس، روان و از نظر دستور زبان صحیح باشد و در انتخاب واژه ها دقت لازم مبذول گردد.
    در متن فارسی باید تا حد امکان از معادل فارسی کلمات لاتین استفاده شود و چنانچه معادل فارسی به اندازه کافی رسـا نباشد،می توان با ذکر شماره در بالای معادل، عین کلمه لاتین را در بخش یادداشتها آورد.
    مقاله باید با برنامه  Word 2007 و  Page setup  4.5  از بالا و2-2-2 ، فاصله بین خطوط single تایپ شود. اعداد استفاده شده در متن فارسی مقاله و درج شده در جداول به فارسی آورده شود.
    مقاله باید به ترتیب شامل عنوان مقاله(Titr 16) ، نام و نام خانوادگی کامل ، عنوان علمی و شغلی نویسنده(ها)، محل کار و پست الکترونیکی نویسندگان، چکیده فارسی با فاصله Single و (B Mitra 12)، سه تا پنج کلمه کلیدی در مورد زمینه تحقیق(B Mitra 10)، سرآغاز، مواد و روش بررسی، نتایج، بحث و نتیجه‌گیری، پیشنهادات ، تشکر و قدردانی ، یادداشت‌ها و فهرست منابع: عناوین (B titr 11) ، متن (B Mitra 11 ) و فاصله خطوط single در یک ستون تنظیم شده باشد.
    حجم مقاله نباید ازحدود 18صفحه چاپی به قطع مجله تجاوز کند.
    چکیده فارسی باید حداکثر 200 کلمه در 10 سطر تنظیم گردد ولی خلاصه انگلیسی مقاله بدلیل نمایه شدن در سایتهای انگلیسی باید به صورت خلاصه مقاله در سه صفحه و شامل(  Introduction, Matherials & Methods,  Discussion of Results & Conclusions  ) بیانگر محتوای مقاله باشد (Times New Romans 11) و فاصله خطوط. single  از نوشته های منابع مورد استفاده در خلاصه انگلیسی استفاده نشود. نام و نام خانوادگی کامل، مرتبه علمی و شغلی و پست الکترونیکی نویسنده ها،(  Times New Romans 10) در زیر عنوان آورده شود و به انتهای مقاله اصلی فارسی اضافه گردد. اسامی را بعد از تایید مقاله اضافه نمایید.
    Abstract) ترجمه انگلیسی چکیده فارسی در حدود 11 سطر) به صورت یک فایل ضمیمه آورده شود.
    جدولها به تعداد محدود با شماره و عنوان در بالا(Titr 10)  مثلا: جدول (1) و توضیحات و منبع جدول در زیر آن  (Mitra 11)، در محل خود در مقاله آورده شود.جدول ها فاقد خطوط عمودی باشد.
    شکل‌ها و نمودارها فقط در موارد بسیار ضروری و به تعداد محدود با کیفیت خوب (رزولوشن 300 dpi، با شماره و عنوان در پائین (Titr 10) (مثلا: شکل 1) و توضیح و منبع در زیر آن (Mitra 11) در محل مورد نظر در متن آورده شود.
    تنها منابعی باید در پایان مقاله ذکر شود که در متن نیز مورد استفاده قرار گرفته باشد و از ذکر منابع مشابه و کم اهمیت خودداری شود.
    شیوه نگارش منابع مورد استفاده در انتهای مقاله باید به ترتیب الفبایی به صورت نمونه‌های زیر باشد، البته کلیه منابع باید به انگلیسی نوشته شود. منابع بدون شماره گذاری ذکر شود.

منابع انگلیسی:

Tiwari, M. K., Song, K.Y., Chatterjee, C.,  and Gupta, M. M.  2013. Improving reliability of river flow forecasting using neural networks, wavelets and self-organizing maps. J. Hydroinf 15: pp. 486-502

 

Pawlak, Z. 1982. Rough sets. International Journal of Computer and Information Sciences. 11: pp. 341-356

 

تبصره1: در صورتیکه تعداد نویسندگان بیش از دو نفر باشد در متن نویسنده اول و همکاران (.et al ) نوشته می شود ولی در فهرست منابع اسامی تمام نویسندگان آورده می شود.

تبصره2: در صورت استفاده از پایان‌نامه یا رساله‌های دانشجویی، ذکر نام استاد راهنما، رشته و نام دانشگاه مربوط، الزامی است و مقاله با مسئولیت استاد راهنما منتشر می‌گردد.

13. در متن مقاله، نام مؤلفان و تاریخ انتشار(مثال: حسینی،1393) فارسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی در جای خود ذکر شود.

14. در قسمت تشکر و قدردانی منابع مالی تحقیق(در صورت لزوم) آورده شود.

15. هیأت تحریریه در ویراستاری ، رد یا قبول مقالات رسیده مجاز است.

16. نویسندگان مقالات مسئول محتوی و پاسخگوی نظریات ارائه شده در نوشته های خود می باشند.

17. مقالات رد یا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشیو خارج و مجله از بازگرداندن آن معذور است.

18. برای مشاهده مقالات چاپ شده می‌توانید به سایت الکترونیکی : ir.ac. http:// journals.miau مراجعه نمایید.

 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics