تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

 

    خودرو:فرصت بهینه و راهنمای خرید، سرمایه گذاری و رکود و رونق بازار خودور 1397/06/18
خودرو امروزه جزو اساسی‌ترین نیازهای اشخاص برای تامین آرامش و رفاه بیشتراست. صنعت خودرو به‌واسطه وجود ارتباط قوی پسین و پیشین با سایر بخش‌های اقتصاد به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل می‌کند؛ به گونه‌ای که رکود و رونق شدید در این بخش، آثار بسیار زیادی بر دیگر بخش‌های اقتصاد به جای می‌گذارد. خوردرو علاوه بر اینکه به دلیل ایفای نقش رفاه، وسیله کار و‌... مورد تقاضاست، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های سرمایه‌ای مورد توجه سرمایه‌گذاران، بوده است. فعالان اقتصادی تمایل دارند تا در مورد وضعیت آتی قیمت خودرو و سایر مسائل مربوط به خودرو اطلاعات کسب کنند اما این امر بدون توجه به رفتار گذشته بازار خودرو و تحلیل روند گذشته آن مقدور نخواهد بود. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با رکود و رونق بازار خودرو پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار خودرو در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفیکیک هر ماه ارائه شده است.

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا امروز: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" مدیریت ریسک بانکی" در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکار خود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/7/30: 

 

 

 

 

 

 


    دستگیری زن سارقی که طعمه‌هایش را بیهوش می‌کرد 1397/06/14
زن جوان به بهانه رمالی و فالگیری، با زنان طرح دوستی ریخته و پس از بیهوش کردن آنها وسایلشان رابه سرقت می‌برد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از روزنامه ایران: زن جوان به بهانه رمالی و فالگیری، با زنان طرح دوستی ریخته و پس از بیهوش کردن آنها وسایلشان رابه سرقت می‌برد. چندی پیش زن میانسالی به اداره پنجم آگاهی رفت و از ربوده شدنش توسط یک زن جوان و راننده تاکسی خبر داد. او گفت: من 7 روز در بیمارستان بیهوش بودم و عامل این بیهوشی زن جوانی بود که در پارک با او آشنا شدم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی ادامه داد: در یکی از بوستان‌های تهران نشسته بودم و زن جوانی هم کنارم بود. از اینکه بچه‌هایم در ایران نبودند و دلتنگشان بودم با او حرف زدم و درد و دل کردم. زن جوان به من گفت فالگیر خوبی سراغ دارد که از آینده می‌گوید. قرار گذاشتیم که فردای آن روز به سراغ فالگیر برویم. بین راه آبمیوه خریدم اما ناگهان متوجه شدم او چیزی داخل آبمیوه‌ام ریخت.

 

زن میانسال ادامه داد: از او پرسیدم چه کار می‌کنی، گفت تخم شربتی است و آبمیوه را خوشمزه می‌کند. همان‌طور که آبمیوه را می‌خوردم وارد مترو شدیم که ناگهان حالم بد شد. مردم می‌خواستند کمکم کنند اما او مانع شد و خودش مرا از مترو بیرون آورد. مقابل در مترو یک تاکسی و یک خودروی پژو منتظر ما بودند. اما ما سوار تاکسی شدیم و به راه افتادیم. نیمه هوش بودم و آنها مدام آدرس خانه‌ام را می‌پرسیدند.

 

اما وضعیتم طوری نبود که بتوانم آدرس درستی بدهم. بعد از 5 ساعت آنها مرا در کنار خیابان رها کرده و دو گوشی آیفون، مقداری طلا و پول‌هایی که به همراه داشتم را سرقت کردند. رهگذران مرا بیهوش در کنار خیابان پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کرده بودند.

 

با شکایت زن میانسال به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات برای شناسایی زن جوان و همدستانش آغاز شد. در حالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت کارآگاهان اداره پنجم شکایت‌های مشابه دیگری دریافت کردند.

 

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ آلبوم متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی رفته و شاکی موفق شد متهم را شناسایی کند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان به‌نام شهلا دو سال قبل در مقابل امامزاده‌ای شیرینی مسموم به زن جوانی داده است. مالباخته بعد از خوردن شیرینی حالش بد می‌شود و زن جوان قصد داشته تا او را سوار تاکسی کند اما مردم به کمک او می‌روند.

 

شهلا در آن پرونده بازداشت می‌شود اما از آنجایی که سرقتی صورت نگرفته و مدرک کافی وجود نداشت بعد از مدتی آزاد می‌شود.با شناسایی شهلا، زن جوان در مخفیگاهش بازداشت شد. او در تحقیقات به سرقت زن میانسال اعتراف کرد اما مدعی شد که از مخفیگاه دو همدستش خبر ندارد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تحقیقات برای شناسایی مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

 

 


    بیمه مسئولیت: مروری بر آخرین رویدادها 1397/06/15
بیمه مسئولیت از جمله رشته های بیمه ای است که به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه ، شناخت افراد از حقوق و مسئولیتهای یکدیگر و تامین امنیت حرفه ای مشاغل و فعالیتها تاثیر گذار می باشد. با گسترش مسئولیت افراد در کار و زندگی به خصوص کار، انواع بیمه مسئولیت برای افراد جامعه ارائه شده است، مانند بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان، بیمه مسئولیت کارفرمایان در قبال کارکنان، بیمه‌ مسئولیت‌ مالکین‌ آسانسور، بیمه مسئولیت ناشی از آتش سوزی و … بنابراین آگاهی و آگاهی بخشی در ارتباط با بیمه مسئولیت از ضروریات امروز است. در این راستا مروری بر اخرین رخدادهای خبری بیمه مسئولیت در بخش لحظه نگر بیمه ارائه شده است.

 

 

در این خبر ویژه با ارائه اخبار مرتبط با بیمه مسئولیت، به مروری بر تازه های بیمه مسئولیت منتشر شده در رسانه های معتبر کشور  پرداخته می شود. با رصد کردن روزانه این صفحه، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و با استفاده از فرصتهای بهینه در بازار و همچنین مدیریت تهدیدها و ریسک های احتمالی در این زمینه در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت عناوین مهم تا امروز, کلیه رویدادهای خبری مرتبط تا تاریخ روز ارائه شده و بخش های دیگر خبر, بیانگر مروری بر مهم ترین ها در ماههای قبل می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این موضوع خبری مرتبط با محتوای دوره مجازی" آشنائی با انواع بیمه " در وب سایت انتخاب برتر محصولات، خدمات و بازار حسابداری، مالی و سرمایه گذاری ویژه علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار بانک می باشد. در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل این مبحث، بعد از پیش ثبت نام دوره مذکور و تایید مدیر سایت، با دیگر اعضای تیم در دوره آموزشی شرکت کنید.

شایان ذکر است جهت اطلاع رسانی زمان ثبت نام نهایی دوره، نیاز به اطلاعات تماس شما می باشد؛ خواهشمند است در میزکارخود اطلاعات تماس خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/4/31: 

 

 

 

مروری بر عناوین مهم خبری تا 1397/3/31: 

 

 

 

 

 

 

 


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics