تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رایزنی برای فروش اموال گلیم و گبه در دیگر استان‌ها

کرمانشاه- دادستان عمومی وانقلاب استان کرمانشاه گفت: بازار کرمانشاه کشش فروش یازده هزار تخته فرش پرونده موسوم به گلیم وگبه را ندارد و درحال مذاکره برای فروش این اموال در استان‌های دیگر هستیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: فرآیند دادرسی پرونده گلیم و گبه درحال حاضر تقریبا خاتمه یافته و پرونده باصدور حکم قطعی به اجرای احکام واصل شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی گفت: متهم اصلی این پرونده دارای دو فقره محکومیت است و از حیث اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و نیز از حیث کلاهبرداری مشدد به 10 سال حبس، ردمال و دو برابر جزای نقدی به نفع صندوق دولت محکوم شده است.

 

صادقی افزود: حجم نقدینگی اخذ شده از مردم توسط متهم در این پرونده 238 میلیارد تومان است، و از آنجایی که بخش قابل توجهی از این پول ها به اموال تبدیل شده، تبدیل مجدد آنها به پول نقد به راحتی امکان پذیر نیست.

 

وی افزود: متهم بیش از یازده هزار تخته فرش خریداری کرده که فرآیند فروش این فرش ها کار زمانبری است و بازار کرمانشاه نیز کشش آن را ندارد، لذا درحال رایزنی هستیم تا زمینه ای فراهم کنیم این تعداد فرش را در جای دیگری به فروش برسانیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه کار فروش اموال ادامه دارد، نمی توانیم زمان دقیقی برای اعاده اموال مالباختگان اعلام کنیم.

وی افزود: تقسیم اموال بین مالباختگان به تناسب وجوه گردآوری شده و بصورت عادلانه با فرمولی دقیق خواهد بود که آن را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics