تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خواستگار کلاهبردار در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

سعید بالش زر افزود: مردی که در پوشش خواستگار دو خانم را اغفال و مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، در یاسوج دستگیر و روانه زندان شد.

 

 

وی بیان داشت: دو خانم به پلیس آگاهی مراجعه و علیه مردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد آنها مبلغ ۱۵ و ۱۲۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کرده، شکایت کردند.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بالش زر تصریح کرد: یکی از شاکی ها در این خصوص گفته "فردی خود را مهدی معرفی کرده و پس از خواستگاری من از خانواده ام، اعتماد مرا جلب کرد تا اینکه یک روز گفت می خواهم طلاهایت را عوض کنم سپس مرا به طلافروشی برد و در فرصت مناسب دو عدد گوشواره به ارزش ۱۵ میلیون ریال را برداشت و از محل فرار کرد. "

 

وی افزود: خانم دیگر نیز ماجرا را اینگونه بیان کرده که“شخصی خود را میثم معرفی کرد و پس از طرح خواستگاری و جلب اعتماد به من پیشنهاد داد طلاهایت را بفروش تا در بانک برایت سپرده گذاری کنم و من هم با فروش طلاها مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال آماده کردم و به من زنگ زد و گفت بیا بانک تا پول را واریز کنم و در جلوی بانک کیف را از من گرفت و در یک فرصت مناسب از غفلت من سوء استفاده کرد و از محل متواری شد.

 

بالش زر اظهار داشت: به دنبال اظهارات مال باختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، با دریافت اطلاعات شماره تلفن متهم، استعلام ها و اقدامات فنی لازم توسط مأموران انجام و پس از تحقیقات لازم و پیگیریهای مستمر و شناسایی محل تردد، مأموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه متهم را در جلوی بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

 

بالش زر گفت: درخصوص موضوع از متهم تحقیق به عمل آمد که متهم در ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شد اما در ادامه با رونمایی از اسناد و مدارک جمع آوری شده و مواجه حضوری با شکات لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبرداری از هر دو خانم اعتراف کرد.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics