تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تخلف ۲ میلیارد دلاری صرافی ها با اجاره کارت ملی مردم

پلیس از بهمن‌ماه به بازار ارز وارد شده و با اجرای عملیات‌های مختلف و برخورد با دلالان بازار ارز، کار خود را پیش برده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری پایگاه خبری جامعه خبر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص وضعیت نظارت پلیس در بازار ارز و سکه با اشاره به دستگیری "سلطان سکه" به فعالیت های نیروی انتظامی در خصوص مشکلات اقتصادی بازار افزود: به غیر از این فرد تا کنون چند نفر دیگر هم در زمینه اخلال در بازار سکه دستگیر شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سردار  رحیمی در ادامه به انهدام باند شش نفره‌ای که اقدام به جعل دلار می‌کردند پرداخت و گفت:‌ با اشراف اطلاعاتی پلیس، اعضای این باند جعل دلار شناسایی و هر شش نفر آنها دستگیر شدند.

همچنین ۲ نفر که بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان سکه در اختیار داشتند و از ده‌ها نفر کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند. پلیس از بهمن‌ماه به بازار ارز وارد شده و با اجرای عملیات‌های مختلف و برخورد با دلالان بازار ارز، کار خود را پیش برده است.

 

سردار رحیمی با اشاره به بررسی بازار برای شناسایی شرکت‌های متخلفی که ارز ۴ هزار تومانی را دریافت و مرتکب تخلف شدند  گفت: تا کنون 35 شرکت شناسایی شده و پس از آن ها پلیس در حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی و خودرو وارد خواهد شد.

 

وی با اشاره به وضعیت عادی بازار تهران در حال حاضر درخصوص اخبار سرقت ۲۰ دستگاه خودروی نمایندگان مجلس افزود: موضوع آن چیزی که مطرح شده نیست، تعدادی از آن خودروها در پروسه زمانی سه ساله به سرقت رفته است.

 

وی همچنین به دستگیری تعدادی از صرافی‌ها اشاره کرد و گفت: با اشراف اطلاعاتی و بررسی سامانه سنا مشخص شد تعدادی از صرافی‌ها از نیمه دوم سال گذشته کارت ملی بالغ بر ۱۸۰۰ نفر را به قیمت ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان اجاره کرده و با کارت آنها ۲ میلیارد دلار دولتی دریافت کرده و در بازار به قیمت آزاد فروخته‌اند.

منبع خبر: پایگاه جامعه خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics