تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیشترین جرم ها در تهران/ سرقت در رتبه اول

رئیس پلیس تهران سرقت، مواد مخدر و نزاع خیابانی و اوباش گری را سه موضوع جرم خیز در پایتخت دانست.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری پایگاه خبری جامعه خبر، رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که سه موضوع جرم خیزی در تهران بر اساس بسامد کدام هستند، گفت: قطعا سرقت اولویت اول و دغدغه مردم و بیشترین آمار جرم در تهران است. به عنوان مثال طرح رعد برای مقابله با جرایم از سوی پلیس پیشگیری در کلانتری ها اجرا می شود. براساس این طرح ماموران کلانتری ها برای مقابله با انواع جرایم به ویژه سرقت از محلات اقدامات خود را تشدید کرده و به برخورد با سارقان، مالخران و مزاحمان آسایش مردم می پردازند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سردار رحیمی اضافه کرد: بعد از سرقت، موضوع مهم دیگر، مواد مخدر است که به شدت روی آن ها برنامه ریزی می کنیم و مقابله با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های همیشگی ماست.

 

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای مستمر طرح های پلیس تهران به صورت شبانه روزی در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: این طرح ها بویژه در محلات پرخطر صورت می گیرد و در خصوص مبارزه با عمده و خرده فروشان مواد مخدر رویکرد اطلاعات و عملیات محوری داریم .

 

وی ادامه داد: در رتبه سوم دیگر جرم ها قرار می گیرد که می توان به اوباش گری و نزاع خیابانی اشاره کرد. اما اراذل و اوباش بدانند پلیس اجازه چنین اعمال مجرمانه ای را به آن ها نمی دهد.

 

وی تاکید کرد: ارائه مشاوره های لازم بسیار مهم است که مراکز مشاوره ما روزانه به هزاران نفر در تهران داده می شود. تلاش ما بر این است که پرونده هایی که جنبه امنیتی ندارد به این مراکز ببریم. بیش از ۴۰ درصد پرونده ها در این مراکز مشاوره می آیند و بالغ بر ۸۰درصد آن ها منجر به صلح و سازش می شود.

منبع خبر: پایگاه جامعه خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics