تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دولت به آمارهای معتبر در حوزه نرخ تورم استناد کند/ غفلت از وضعیت مسکن فشار به مستاجر و خریدار را رقم زد

عضو کمیسیون عمران مجلس، از ارایه آمارهای خلاف واقع در حوزه نرخ تورم انتقاد کرد و گفت: غفلت دولت از وضعیت مسکن منجر به تحمیل فشارهای بسیار به مستاجر و خریدار شده است.

 

محمدمهدی افتخاری، با اشاره به آمارهای منتشر شده در خصوص اینکه تورم تک رقمی است، گفت: متاسفانه نرخ تورم موجود در کف جامعه نشان می دهد که آمارهای منتشر شده صحت ندارد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم به صفر نزدیک شده است، افزود: رشد قیمت ها در بازار مسکن تورم بالایی را نشان می دهد که این نیز مصداق بارز خلاف صادق  بودن آمارها در حوزه نرخ تورم دارد.

 

 مجلس بارها درباره حباب قیمت ها دربازار مسکن  به دولت هشدار داده است

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران مجلس بارها در طی نشست های تخصصی خود به موضوع حباب قیمت ها در بازار مسکن اشاره کرده و در این باره تذکرات لازم را به دولت داده است، تصریح کرد: دولت باید بداند به جای بازی با آمار و ارقام باید به تنظیم نرخ ها اقدام کند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه پیگیری قانون جامع مسکن از سوی دولت یکی از مهم ترین مولفه ها برای ساماندهی وضعیت نرخ ها در بازار است، گفت: در حال حاضر غفلت دولت از وضعیت مسکن منجر به تحمیل فشارهای بسیار به مستاجر و خریدار شده است.

 

بنگرید:

با عضویت در پورتال جامع تخصصی مالی و حسابداری تیم متفکران نوین مالی، یاد بگیرید و یاد بدهید(کلیک کنید)

هدف ما در دسترس قرار دادن اخبار کاربردی می باشد؛ سایر خبرهای مرتبط با این حوزه را در اختیار شما می گذاریم

بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیازمند برنامه مدون است

افتخاری با تاکید بر اینکه مسکن و به طور کلی بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیازمند برنامه مدون است، افزود: دولت باید محل استخراج آمارهای خود در حوزه نرخ تورم را مشخص کرده و مستندات خود در این باره را ارایه کند زیرا وضعیت بازار با آمارهای منتشره متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه ارایه آمارهای صرف از وضعیت تورم کارساز نیست، تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس آماده همکاری با دولت برای کاهش نرخ تورم و بهبود وضعیت بازار به ویژه در حوزه مسکن است.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در طی هفته های اخیر کمیسیون عمران مجلس به جد پیگیر بهبود وضعیت قیمت ها در بازار مسکن بوده و هفته آتی نیز این پیگیری را ادامه خواهد داد.

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics