تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وزیر صنعت مسئول نابسامانی های واردات خودرو است

غلامرضا کاتب، با اشاره به اینکه موضوع واردات خودروهای خارجی و تخلفات صورت گرفته با استفاده از رانت و ایجاد شرایط فساد گسترده، برای عده ای زالو صفت مساله کم اهمیتی نیست،گفت: چطور ممکن است فسادی در این سطح را به یک یا چند نیروی جز در یک سیستم تقلیل دهیم.

 

در سالی که فشارهای اقتصادی روز به روز بیشتر می شود و تحریم های اقتصادی فشار را بر مردم بیشتر کرده، تخلفاتی در کشور حتی  در حد تخلفات نوعی خیانت بوده  و حرکت در مسیر دشمن به شمار می رود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم گرمسار در مجلس دهم ادامه داد: امروز خیابان های تهران و بسیاری از شهرهای کشور نمایشگاه و جولانگاه خودروهای لوکس و گران قیمت خارجی است. تماشای این وضعیت مسئله ای  جز نشان دادن فاصله طبقاتی فاحش و نگران کننده در کشور نیست. حال در داخل یک سیستم دولتی اهمال کاری و اجازه تخلف به عده ای زالو صفت، گناهی نابخشودنی است.

 

 وی افزود: وزیر محترم صنعت و مدیران ارشد این وزارتخانه مسئول اصلی این نابسامانی و تخلف بزرگ هستند و باید پاسخگو باشند.

 

کاتب با اشاره به اینکه، در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای گفتمان  رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقشه راه آن در حوزه اقتصاد یعنی اقتصاد مقاومتی می بایستی برخوردهای جدی و تاثیر گذاری با مخلان عرصه اقتصادی  داشت، تصریح کرد: از مسئولان قوه قضائیه و مسئولان عالی قوه مجریه انتظار می رود با چنین تخلفاتی بصورت جدی و قاطع برخورد کنند و با هر مقامی و در هر جایگاهی در صورت تخلف برخورد شایسته داشته باشند تا دشمنان و نااهلان مسئولین پاک دست نظام را در فضای مجازی زیر سوال نبرند تا دل مردم رنجور نگردد و بدانند که این سیستم با هر گونه تخلف، فساد و نابسامانی برخورد جدی خواهد کرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: دراین شرایط سلامت نظام حفظ خواهد شد و انقلاب با اقتدار مسیر اصلی خویش را در راستای تفکر مقام معظم رهبری طی خواهد نمود.

منبع خبر: خانه ملت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics