تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دلار و طلا درجا زدند

قیمت طلا روز چهارشنبه که ارزش دلار در آستانه دیدار میان مقامات آمریکایی و اروپایی در خصوص مسائل تجاری ثابت بود، تغییر چندانی نداشت.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور تغییر چندانی نداشت و در ۱۲۲۳.۹۷ دلار ایستاد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۲۲۳.۹۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته با ۱۰ سنت یا کمتر از ۰.۱ درصد کاهش، در ۱۲۲۵.۵۰ دلار بسته شده بود.

شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز بزرگ تغییر چندانی نداشت و در ۹۴.۶۵۲ واحد قرار گرفت.

 

دیک پون، مدیرکل شرکت "هرائوس متالز" در هنگ کنگ اظهار کرد: بازار بی‌نهایت آرام است و همه در حاشیه مانده‌اند. تصور می‌کنم که بازار منتظر اطلاعاتی درباره جنگ تجاری است.

 

بر اساس گزارش رویترز، دیدار میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ژان کلود یانکر، رئیس کمیسیون اروپا، قرار است روز چهارشنبه در واشنگتن برگزار شود و دو طرف درباره مسائل مربوط به تجارت گفت‌وگو خواهند کرد. این دیدار به دنبال وضع تعرفه‌های آمریکا برای واردات فولاد و آلومینیوم اتحادیه اروپا و تهدید ترامپ برای گسترش آنها به واردات خودروها و قطعات خودروهای اروپایی انجام می‌گیرد.

 

در این بین سرمایه‌گذاران منتظر آمار رشد اقتصادی سه ماهه دوم آمریکا هستند که روز جمعه منتشر خواهد شد تا ارزیابی جدیدی درباره دورنمای سیاست پولی این کشور داشته باشند.

 

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۵.۴۲ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۳ درصد افزایش یافت و ۸۳۰.۹۹ دلار معامله شد و هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۱۰ دلار رسید.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics