تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

احداث خانه‌های سازمانی برای مرزبانان / مرزها ۸۰۰۰ میلیارد بودجه می‌خواهند

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به برآورد ۸۰۰۰ میلیارد تومانی برای یک برنامه ۵ ساله، خواستار احداث شهرک‌های سازمانی در شهرهای مرزی شد و از درنظر گرفتن اعتباراتی برای احداث این واحدهای سازمانی از سوی ستاد کل خبر داد.

 

سردار قاسم رضایی، با اشاره بودجه امسال مرزبانی ناجا اظهار کرد:‌ متاسفانه در حال حاضر آنقدر عقب‌ماندگی در مرز، احداثات، ابنیه، رسیدگی و خدمات مرزی وجود دارد که بودجه‌های معمول در برابر این عقب‌ماندگی‌ها ناچیز است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص بودجه لازم برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها گفت: برآوردهای ما حاکی از آن است که در یک برنامه 5 ساله، نیازمند 8 هزار میلیارد تومان برای مرزهای کشور هستیم و در صورتی که این عدد محقق نشود، نمی‌شود گفت اتفاق خاصی در مرزها رخ داده است.

 

وی با اشاره به جابجایی نیروهای مرزی بین یگان‌های مختلف در شیفت‌های مختلف ادامه داد: در حال حاضر نیروهای ما در مرزها، بین همان یگان جابجا شده و شیفت‌بندی می‌شوند و این طور نیست که یک یگان اعزام شود و پس از پایان مدتی، جای خود را به یگان دیگری بدهد؛ لذا لازمه این کار، احداث منازل و خانه‌های سازمانی است.

 

رضایی گفت: از نظر ما می‌بایست در شهرهای مرزی کشور، شهرک‌هایی ساخته شود و این موضوع در دستور کار ما قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه امسال اعتبارات خوبی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح پیش بینی شده ولی علی‌رغم این موضوع،‌ باید بگوییم که این اعتبارات حتماً ناکافی است.

 

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برآورد ما این است که حداقل در یک برنامه، نیازمند احداث 10 هزار واحد مسکونی در شهرهای مرزی آن هم به صورت شهرکی هستیم و باید خدماتی به مرزبانان داده شود که در شأن جایگاه آن‌ها و خانواده‌هایشان باشد.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics