تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اخذ تسهیلات برای اشخاص حقیقی تا سقف 150 میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا سقف 300 میلیون تومان از دریافت مجوز مالیاتی معاف شد.

سید کامل تقوی نژاد، رییس سازمان امور مالیاتی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در خصوص موضوع مورد بحث در آخرین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال 95 تصریح کرد: در این جلسه موضوع چگونگی تسهیل کمک به واحدهای تولیدی و امر اشتغال بررسی شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، وی افزود: براساس اختیارات قانونی سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین تاکید رییس و اعضای فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی بنا شد که سازمان امور مالیاتی برای عملکرد سال 94 و 95 واحدهای کوچک و متوسط، در بررسی اسناد و مدارک مودیان از سوی ممیزین براساس اظهارنامه های تسلیمی افراد و بدون رسیدگی به صدور برگ قطعی آنها اقدام کند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه به این شکل، زمینه اعتماد به اظهارات مودیان فراهم خواهد شد، گفت: براین اساس سازمان امور مالیاتی کشور ، صورتهای مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط را براساس اظهار خود مودیان مورد پذیرش و بررسی قرار خواهد داد.

 

تقوی نژاد با اشاره به حذف 14 مورد از مجوزهای سازمان امور مالیاتی کشور برای این واحدها و همچنین قانون استعلام نظام بانکی برای دریافت تسهیلات ، افزود: با مقرراتی این روند را ساده سازی کردیم . وی ادامه داد: بر این اساس اخذ تسهیلات برای اشخاص حقیقی تا سقف 150 میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا سقف 300 میلیون تومان از دریافت مجوز مالیاتی معاف شد.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics