تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فیلم دارایی خالص، روایت زنانی ست که در وال استریت فریب خوردند

میتوان این فیلم را یک فیلم زن محور در فضای وال استریت نامید که به بحث رسوایی مالی و فریب به خوبی پرداخته است. نائومی بیشاپ در واقع مدیر یک شرکت تأمین سرمایه است که برای افزایش روحیه تیمی، وارد ماجرایی می شود که در نهایت فریب می خورد.

 

فیلم "دارایی خالص"  equity محصول سال 2016 هالیوود به کارگردانی میرا منون است که به بحث رسوایی مالی پرداخته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری بازار سرمایه(سنا)، فیلم دارایی خالص در خصوص یک شرکت تأمین سرمایه و مدیر آن به نام نائومی بیشاپ است که توسط یک رسوایی مالی تهدید می شود و می بایست برای حل کردن این پرونده دست به کار می شود.

 

بیشاپ در تلاش است به عنوان گرداننده یک شرکت فناوری جدید، بین کسب و کار و اخلاق تعادل ایجاد کند. میتوان این فیلم را یک فیلم زن محور در فضای وال استریت نامید که به بحث رسوایی مالی و فریب به خوبی پرداخته است. نائومی بیشاپ در واقع مدیر یک شرکت تأمین سرمایه است که عرضه های اولیه متعدی را انجام داده است. وی در آخرین عرضه اولیه ای که صورت داد با یک شکست حرفه ای رو به رو می شود که منجر به از دست رفتن روحیه کارمندان می شود. برای اینکه روحیه محیط کار را دوباره به روزهای اول بازگرداند مسئولیت عرضه اول سهام شرکت کچت Cachet را بر عهده می گیرد. این شرکت یک شرکت خصوصی با پلفترم شبکه های اجتماعی است.

 

در میانه راه ، بیشاپ، با همکلاسی قدیمی خود سامانتا رو به رو می شود که اکنون یک وکیل دعاوی شده است. بیشاپ سعی می کند از طریق رابطه های نائومی با یکی از کارگزاران مرتبط با شرکت کچت، یک سری اطلاعات به دست آورد که ماجرا از اینجا شروع می شود.

 

این فیلم، درباره سه زن در یک فضای کاری مردمحور است. «آنا گان» در نقش نائومی یک مدیر قدرتمند است که روی یک پروژه بزرگ عرضه عمومی کار می کند. سارا مگان تامس به عنوان دستیار بلند پرواز او و آلیشیا رینر در نقش وکیلی که شرکت نائومی را متهم به کلاهبرداری امنیتی کرده است، در کنار او در این فیلم بازی می کنند. تامس و رینر هر دو از تهیه‌کنندگان “دارایی خالص” نیز هستند. سازندگان این فیلم هیچ توجیهی برای راهی که قهرمان آن برگزیده است نمی آورند و اصلا بر آن نیستند که تصمیماتی را که نائومی در این مسیر اتخاذ کرده است، در قالبی اخلاقی ارائه کنند.

 

هدف فیلم به هیچ وجه نمایش این  کلیشه رایج نیست که  زنان با ازدواج و فرزندآوری به آرامش خاطر و رضایت می رسند. “دارایی خالص” را زنان کارگردانی و تهیه کنندگی کرده اند. آنها وال استریت و زنانی که آنجا کار می کنند را کاملا واقع گرایانه به تصویر کشیده اند. آنها موفق شده اند که سیاستهای جنسیت زده وال استریت را بدور از هر گونه لحن موعظه و خطابه ای نقد کنند.

 

فیلم "دارایی خالص" توانست 1.6 میلیون دلار در آمریکا و کانادا به فروش برسد و در حدود 65.116 هزار دلار نیز در سایر کشورها، فروش رفت.

منبع خبر: بازار سرمایه ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics